Trzy silniki do gry - w którym pracować?

Witam, ja mam pytanie na temat silników graficznych. Ogólnie rzecz mówiąc szukam silnika gdzie mogę pracować w sandboxie, czyli niemalże edytorze. Mam do wyboru trzy:

http://udkdev.net/

http://cryenginedev.net/

http://unity3ddev.net/

Z czego na chwilę obecną mam CryEngine. Czym one tak naprawdę się różnią, który ma najwięcej opcji? Czy istnieje jakiś z nich po Polsku? Który oferuje najlepszą pod względem wyglądu grafikę? A który z nich jest najprostszy?

W unity właściwie wszystko robisz od zera - fabrycznie nie masz właściwie nic poza podstawami silnika - grafika, dźwięk i skrypty. W UDK masz właściwie szablon do zrobienia prostego shootera bazującego na assetach Unreala od ręki. Żaden z nich z tego co wiem nie istnieje w polskiej wersji za co chwała twórcom. A pod względem możliwości graficznych - łatwiej jest uzyskać na szybko spektakularne efekty graficzne w UDK, ale da się to samo zaimplementować w Unity. Cryengine się nie bawiłem więc się nie wypowiem.

Dobrze, a kto wypowie się na temat CryEngine3?