Twój Mix - Orange

Od pewnego czasu mam telefon w tej właśnie ofercie. Jako kwote zodowiązania wybrałem 25zł. Mam tylko jedno pytanie. Po zapłaceniu faktury stan mojego konta się oczywiście zmienił - na 25zł, lecz jeżeli zadzwoniłem na *500 by tam to sprawdzić usłyszałem - “Za 2 dni stracisz możliwość wykonywania połączeń.” troche tego nie rozumiem. Fakture zapłaciłem już dobre kilkanaście dni temu, kasa na konto wpadła tylko zastanawiam się czemu ta ilość dni się nie zmieniła. Mam nadzieję, że żadnych dodatkowych kosztów nie będzie. Proszę o pomoc.

Myślę, że nie… jeżeli wpłaciłeś w terminie ?? !!

Zadźwoń na *111

Najlepiej jak zadzwonisz do ich biura, ewentualnie napiszesz meila, bo mogą Ci zrobić chamsko i usunąć kasę… albo to drobna usterka po prostu… :slight_smile: ja tak mialem, lektor mowil ze mam jeszcze 1000 dni, a tak naprawde byly 2 :slight_smile:

No jasne !!