Mam pytanie-jak można utworzyć plik pdf np. z rzeczy pisanych w Wordzie?Przeszukałem opcje “szukaj” i nie znalazłem odp. na moje pytanie,albo poprostu nie umiem szukać Mimo wszystko proszę o odpowiedź…
program adobe acrobat 6.0 ma chyba funkcje przerabiania plikow txt na pdf. musisz sprawdzic ale raczej tak
tworzenie plikow PDF online.
https://createpdf.adobe.com/index.pl/53 … nguage=ENU
sciagnij Adobe Acrobat http://www.dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&t=33&id=856
i w nim daj MENU PLIK “NEW”
Ok dzięki,wszystko zrozumiałem…Jak dla mnie temat zamknięty.
mozna tez uzyc programow, ktore symuluja drukarke w sytemie i zapisuja do PDF zamiast drukowac. warunek to program, z ktorego chcemy wyslac dane do PDF musi obslugiwac drukowanie.
QPrinter http://www.qprint.com.pl/index.pl/qprinter
PDFCreator http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/
OpenOffice ma bardzo przydatne narzędzie pt. “Eksportuj jako PDF”