Tworzenie Sieci domowej

Witam

Posiadam na jednym komputerze stacjonarnym modem Huawei Cyfrowego Polsatu oraz Tp Link (karte WIFI) na drogim identyczna kartę TP-linka . Na jednym komputerze chcę utworzyć sieć WIFI bez żadnych komplikacji typu wpisywanie tych samych danych na drugim komputerze tylko po prosu kliknąć wyszukaj i sieć jest dostępna . Pragnę też aby w tej sieci był ten internet z modemu. Jak to zrobić jestem w tych sprawach zielony próbowałem utworzyc sieć niby była utworzona ale za to 2-gi komputer jej nie widział ani moj komputer jej nie widział . Proszę o szczegułową instrukcej chciałbym tez za pomocą tej sieci mieć dostęp do dysków 2-go komputera .

Musisz utworzyć sieć typu AD HOC i na komputerze z modemem polsatu zrobić udostępnienie połączenia internetowego we właściwościach karty sieciowej

a jak utworzyc taka siec i ktore połączenie udostepnic bo jak klikam na cyfrowego posatu to jest jakis komunikat o ip nie udostepnia sie

Dodane 27.05.2011 (Pt) 6:53

chodzi mi o to co jeszcze musze wpisac na drogim komputerze jakie tam ip ustawic itd … Informacje krok po kroku…

Dodane 27.05.2011 (Pt) 7:12

tylko jeszcze co ustawic aby siec była widoczna po kliknieciu wyszukaj

Podam ci przykład połączenia 2 komputerów poprzez ad hoc.

komputer 1 z podłączonym internetem polsatu

Ustawienia karty Wifi:

IP: 192.168.1.1

maska: 255.255.255.0

brama domyślna: puste

włączenie udostępnienia internetowego

komputer 2:

ustawienia karty sieciowej wifi:

IP: 192.168.1.101

Maska: 255.255.255.0

Brama domyślna: 192.168.1.1

Jeśli chodzi o serwery DNS to nie musisz ich wpisywać, jeśli natomiast internet nie będzie nadal dzielony to możesz wpisać dns z tp (jeśli nie znasz z polsatu) 194.204.152.34 i 194.204.159.1

Sieć ad hoc tworzysz za pomocą centrum sieci i udostępnienia / zarządzaj sieciami bezprzewodowymi / dodaj / utwórz sieć ad hoc