U3 - gwarancja - gdzie odesłać przedmiot


(Jacob) #1

Witam!

Używam Pendriva u3 od lipca tego roku. Niestety podczas tego tygodniowego używania go w moim dvd pojawił się komunikat No File. Niestety wiele ratowania pendrive (formatowanie go, ustawianie od nowa, odtwarzanie na innym komputerze) nie pomogło. Pendrive czasem działa a czasem nie - a ja potrzebuję stabilnego działania.

Chciałbym go odesłać do U3 tylko nie wiem gdzie mam się zwrócić. Kupiłem go przez sklep internetowy i nie wiem czy mam kontaktować się, ze sklepem czy od razu z producentem pendrive?

W miarę możliwości proszę o podanie strony www gdzie znajdę więcej informacji.


(Krzysztof C.) #2

Odeślij do sprzedawcy nie do gwaranta. Żądaj wymiany na nowy z powodu niezgodności z umową (nie działa). Wniosek mogę przesłać na mail. Podaj na PW i jutro będziesz to miał z opisem jak korzystać.

Czytaj niżej:

viewtopic.php?f=19&t=291565

viewtopic.php?f=2&t=284693