Uciążliwy problem z neostradą :(


(Pzontek) #1

Witam wszystkich mam ogromny problem z ktorym niestety nie umie sobie sam poradzić :frowning: licze na waszą pomoc :wink:

Sprawa przedstawia sie następująco:

nie korzystam z aplikacji TPsa używam autoconnecta i orginalnego cFos speeda

Posiadam neostrade TP 128kb/s (aktualnie to 256kb/s) wszystko do tej pory chodzilo luks, aż tu nagle 4dni temu trach i lipa :frowning:

ok 4dni temu zaobserwowałem że połączenie jest zrywane ale to nie w taki typowy sposób, sprawa przedstawia się następująco:

właczam kompa uruchamia mi sie net, i działam jakies 10min na nim bez problemu, ażtu nagle skype, mul, gg wyswietlają komunikaty ze nie mają połączenia z netem :shock: nie moge również wejść na żadną stronkę :confused:

I co ciekawe ikona sieci w zasobniku nie znika i tak samo ikona programu autoconnect (nie mozna wejsc ani na dwa komputerki ani do programu autoconnect) cFos oriętuje się że nie ma aktywnego połączenia i sie zamyka, ale system jakby widział je przez cału czas. Wynika z tego ze program autoconnetct nie połączy mnie ponownie, ale to jeszcze nie wszystko,

żeby wejść spowrotem na neta musze uruchomic ponownie komputer, niestety jak dam start->wyłącz->uruchom ponownie to system zapisuje jakies tam dane i próbuje sie wylogować i tak sobie próbuje bezskutecznie (czekałem 2h) ratuje tylko restart z twardego :frowning:

i co z tym fantem zrobić ??

Czy ma ktoś jakikolwiek pomysł ? Problem jest dla mnie ogromny nie da się pracować na takim łączu :frowning:

dodam tylko że to raczej nei szkodniki komp jest dobrze chroniony, logi dałem juz w dziele bezpieczeństwa, spece od nich nic nie znaleźli,

może miał ktoś podobny problem, proszę o pomoc gdyż męcze się z tym problemem juz 4dni a jest mi internet potrzebny,

dzięki za pomoc i przepraszam za przydługawego posta :wink:


(Grebo) #2

A próbowałeś się łączyć przez aplikację Neostrady? Spróbuj się połączyć za jej pomocą, jeśli się uda to znaczy, że coś nie tak z autoconnect i to on wywołuje problem.


(Pzontek) #3

Pomysł niezły niestety problem pozostaje tylko w trochę innym formacie :wink: wyskakuje monit że użytkownik zostal odłączony od usługi,

zrobiłem test,

wywalałem pokolei programy zeby sprawdzic co to powoduje

jakusunelem autoconnecta to problem sie pojawił,

teraz usunełem cFosa i sprawdzam,


(Krzysiek21) #4

sa problemy od paru dni w róznych czesciach kraju,cos na centrali.

Ja np. 2 tygodnie temu przez dwa dni miałem takie problemy ze net co 5 minut siadał…

Poczekaj cieprliwie,powinno sie uspokoić.

No i popatrz sobie na stronę TP do działu komunikaty,jak są jakies prace konserwacyjne,to jest info o zakłoceniach w działaniu internetu.


(Pzontek) #5

Ale mi to nie wygląda na takie zwykłe problemy bo system sie nie chce wogóle zamknąć z tego powodu :frowning: też miałes taki problem, zaraz zerknę na tę strone


(Bazyli177) #6

U mnie ten problem był związany z tym, że po kilkunastu minutach bezczynności system wyłączał dyski twarde. Przy ich ponownym włączeniu połączenie było zrywane (większy pobór mocy…??). Pomogło przestawienie w Panelu Sterowania->Opcje zasilania->Wyłącz dyski twarde po… - ustawione na kilka godzin. Warto też w Menedżerze urządzeń przy magistrali USB odznaczyć opcję “Zezwalaj komputerowi na wyłączanie tego urządz. w celu oszczędzania energii” /czy coś takiego…/. Więcej pomysłów brak :evil:


(Pzontek) #7

arkady-w dzięki za pomoc ale ja już to wszystko miałem zkonfigurowane :wink:


(Krzysiek21) #8

http://www.tp.pl/dom/bws/komunikaty/ <<-- bardzo przydatna strona dla tych co z TP maja internet…


(Pzontek) #9

Dzięki krzychu, niestety terminy o których tam piszą nie pokrywają sie z moimi awariami,

ale zauważyłem jedna rzecz mianowicie wywaliłem cFosa i Autoconnect i od 2h mi nie zerwało połączenia, czy mozliwe jest ze robiła mi to najnowsza wersja cFosa ??

moze ktos wie czemu… bo sie zdenerwuje jak to przez nia bo dopiero co licencje wykupiłem i jakby przyszło ją do kosza wrzucić, ech lepiej nie mysleć :wink:


(Krzysiek21) #10

Bardzo możliwe,dla róby zainstaluj wcześniejszą wersje to zobaczysz czy efekt bedzie ten sam,

Jesli nie,to znaczy iż nowa wersja nie spodobała sie twojmu kompowi :smiley:

I coś jest walnięta.


(Pzontek) #11

Od 3h mnie nie rozłączyło czyli to była ewidentna wina cFosa, zainstalowałem tego starszego i działa dobrze, ciekawostka taka ze w momencie jak autocoonecta zainstaluje to znów pojawia się ten problem, ale łącze się ręcznie. Tak więc dziękuje wszystkim którzy okazali zainteresowanie temu tematowi problem rozwiązany :slight_smile: