Uciążliwy Skype

Witam.

Mam problem z którym nie wiem jak sobie poradzić. Jestem laikiem w tych sprawach i fajnie by było gdyby znalazł się ktoś kto mi pomoże.

Od niedawna bardzo intensywnie korzystam ze Skypa, a dokładnie rzecz ujmując video rozmowy. Zauważyłem że mój laptop bardzo się wtedy zamula.

Uruchomiłem menadżera zadań i tu zauważyłem, iż użycie procesora wzrasta do 100% wydajności. Czy to jest normalne przy takich rozmowach, czy problem

tkwi gdzieś indziej. Zwykła rozmowa nie sprawia żadnych problemów(tylko video). Proszę bardzo o pomoc. Może ktoś już się spotkał z takim problemem i wie jak sobie z tym poradzić. Podczas korzystania ze Skypa nie uruchamiam żadnych innych aplikacji. Z góry dziękuję za pomoc. ![-o<

grzepal , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

Ogólnie rzecz ujmując videorozmowy zawsze będą zwiększać użycie procka czy pamięci.Ale nie 100%.Najlepiej jak dasz loga np przeskanuj tym programem http://www.download.net.pl/9364/HijackThis/ i wrzuć log z tego programu.Zobaczymy co tam w trawie piszczy :slight_smile:

jaki to jest laptop? stary nowy, notebook netbook? konfiguracja daje wiele informacji. Rozmowa wideo pobiera trochę mocy z procesora tyle, że inaczej to się ma gdy masz nowy komputer a komputer 10-letni

A który proces zabiera tyle mocy obliczeniowej?Skype?

Podaj model i markę komputera oraz powiedz, czy są zainstalowane sterowniki karty graficznej od producenta.

Witam ponownie.

Chciałem z góry przeprosić za wszelkie nie zrozumiane postępowania z mojej strony bo zapewne takowe się pojawiają. Ale ja naprawdę w tematyce komputery, laptopy, systemy itd. jestem totalnie zakręcony. To nie mój świat. Jeśli chodzi

o log z HiJackThis to chyba to. Proszę o wyrozumiałość.

Oto log z HiJackThis

http://www.wklejto.pl/87289

??

??