Udostępnianie połączenia internetowego - problem

Mam problem z udostępnianiem połączenia internetowego. Są dwa komputery - stacjonarny i notebook. Notebook podłaczony jest do internetu za pośrednictwem Blueconnecta. Poza tym notebook połączony jest ze stacjonarnym kablem-skrętką (sieć LAN). Ustawienia notebooka dla sieci LAN to IP 192.168.0.1 i brama 255.255.255.0. Ustawienia stacjonarnego to IP i DNS uzyskiwane automatycznie. Na obu komputerach włączone jest udostępnianie plików i drukarek. Ponadto obydwa należą do tej samej grupy roboczej, na notebooku jest WinXP HOME, na stacjonarnym - XP PRO. Wszystko działa ok, gdy w ustawieniach połączenia Blueconnect na notebooku włączam usługę udostępniania i zarówno net jak i sieć LAN działają prawidłowo na pierwszym i drugim komputerze.

Problem: gdy wyłączę notebooka i ponownie go uruchomię, połączenie nie jest domyślnie udostępnione stacjonarnemu i za każdym restartem/włączeniem kompa trzeba je na nowo udostępniać stacjonarnemu we właściwościach połączenia Blueconnect, co jest dla mnie uciążliwe. Nie można sprawić, by połączenie to było domyslnie udostępnione (pole przy udostępnianiu połączenia po restarcie kompa samo się “odhacza”)? Nie muszę dodawać, że gdy połaczenie nie jest udostępnione, na stacjonarnym nie działa net i SIEĆ LAN , ponieważ cały czas jest napisane: pobieranie adresu sieciowego. Liczę na pomoc.