UPC - częste rozłączanie sieci


(Snoozerulez) #1

Witam!

Mam internet jeszcze kiedy instniał AUTOCOM potem został przejęty przez ASTER i teraz... UPC wcześniej było wszystko w porządku, nigdy nie miałem większych problemów z połączeniem, odkąd jednak UPC przejęło pałaczkę co chwile coś się chrzani... najpierw wymieli mi modem - jak się potem okazało, na wadliwy... po miesięcu i kilku e-mailach udało mi się ich namówić by wymienili mi modem, było ok do jakiegoś czasu po czym znowu mnie rozłącza - kilka razy dziennie na jakieś 40 sekund po czym łączy... czasem jest to kilka rozłączeń pod rząd, czasem jedna na kilka godzin. Jest to irytujące zwłaszcza podczas gry online... ma ktoś podobne problemy z tą siecią? póki co wiem że znajomy mieszkający osiedle obok ma podobnie... UPC oczywiście twardzi że to wina mojego kompa (przeskanowanego, wolnego od wirusów itp.)

Pozdrawiam,

Mati


(Ocxxxx) #2

Podaj mi parametry US i DS, z modemu, w zależności jaki masz modem to albo 192.168.100.1 albo 192.168.1.1

albo pokaz screeny albo fotki modemu :slight_smile:

a modem masz przez ruter puszczony czy bezpośrenio z kabla do kompa?


(Snoozerulez) #3

192.168.100.1 a modem połaczony kablem do kompa... już był wymieniany... tak że mam ten najnowszy od UPC... kabel wymieniałem sam... tak że to nie wina kabla, nie mam wirusów... kompa nie sformatuje gdyż mam niesprawny CD-ROM... tak że zrobiłem co mogłem... w ogóle od wczoraj nie miałem internetu bo... nie wiadomo... zadzwoniłem do UPC to wysłali szybko dziś technika, to wymienił jakieś kable... no i mam znowu internet... mimo to nadal przerywa czasami... masakra z tym UPC :confused:


(Ocxxxx) #4

Przeczytaj mojego bloga może coś ci podpowie temat UPC :slight_smile:

jak masz nakręcane wtyki a nie kompresowane to niedobrze(zwarcie na kablu etc)

podaj mi wartości US i DS


(Snoozerulez) #5

Nie wiem o co chodzi ale znalazlem cos takiego...

Initial DS Frequency: 834000000

Upstream Channel ID: 10


(Ocxxxx) #6

To nie to

ma być

Downstream Channels i Power Level: i po niżej albo po prawej parametry przykładowo oczywiście :slight_smile:

Channel 1: 9.2 dBmV

Upstream Channels Power Level:

Channel 1: 43 dBmV

takie coś


(Snoozerulez) #7

00261702147324530152.png


(Ocxxxx) #8

jeszcze stare CMTSy QAM masz na poziomie 16 a nie 64 ;(

No ale mniejsza z tym sygnał masz w normie, ale sądzać po screenie masz modem Thomsona 870 :wink:

Jak byś miał Cisco i bys ew prosił na wymianę tego modemu grożąc łagodnie rezygnacja z usług to by ci wymienili;)

ew sprawdz czy jakiś "Analogowy" sąsiad nie wczepił się pinem w twój kabel, zobacz na bloku z przodu o ile nie jest ocieplony na wiązce czy nikt się nie wpiął ale to rano :wink:

A masz samego neta czy dekoder tez?

Jak dekoder też masz to zobacz czy podczas braku neta nie pojawia sie pikseloza na dekoderze :wink:


(Snoozerulez) #9

Samego neta... eh... no coż... może mają problem z serwerami i to wkrótce naprawią... poczekam, bo nie mam innego wyjścia. Mimo wszystko dziękuje za chęć pomocy.


(Ocxxxx) #10

Powiedz serwisantowi żeby zmienił filtr solo w skrzynce na nowy (skuma o co chodzi jak nie jest nowy w tej robocie) ten filtr może w skrzynce coś syfić na modem.

zdarzały się takie przypadki mi osobiście, ew pójdź z nim na dól zobaczyć czy faktycznie zmienia filtr.


(Unga Unga) #11

... plus wymiana modemu na np. CISCO lub MOTOROLA, byleby nie THOMSON bo to są koszmarne modemy.


(Ocxxxx) #12

Motorolla odpada bo transfery ma do 25Mb/s jak już to cisco :wink: no fakt thomsony jak i Technicolory to nie za fajne modemy :wink:


(Jul Wer11) #13

hmm. mi wszystko np. działa. Nie mam żadnych rozłączen nagłych w ciągu dnia..


(Maniekk) #14

Yyyy, UPC spadło na psy. W ostatnich dniach jest porażka, a dzisiaj to już patologia. Od wczoraj nie ma neta...


(Jul Wer11) #15

To może jest jakis Twoj indywidualny problem? bo mi śmiga ..nie mam żadnych rozłaczen ani nic..


(Ocxxxx) #16

Zobacz czy masz wtyki takie jakie oni dają czy przypadkiem nie przerobileś sobie instalacji na taka która zakłuca sieć