UPC i TP-Link brak sygnału

Witam, posiadam Modem z UPC Scientif Atlanta EPC 2203 oraz router Tp-Link TD-W8950ND. Według instrukcji trzeba podłączyć router do modemu kablem poprzez LINE a router do komputera. Niestety po podłączeniu nie ma sygnału ADSL. Czy wina leży po stronie sprzętu ?

Z góry dzięki za pomoc

A skonfigurowałeś router do połączenia z internetem ?

tzn po podłączeniu wszystkiego nie świeci sie dioda ADSL w modemie. Czy skonfigrowanie routera pomoże ? Jeśli tak to w jaki sposób gdybyś mógł podpowiedzieć

Nic dziwnego, że nie ma sygnalu ADSL, gdyż internet z UPC nie jest ADSL’owy. Router, który posiadasz jest dedykowany połączeniom jakie oferuje Neostrada czy internet z netii, które to są realizowane za pomocą linii telefonicznej.

Z modemu, który masz od UPC wystaje kabel, ale to jest kabel sieciowy (oznaczony jako ethernet na obudowie), a nie telefoniczny. Router, który nadaje się do takiej pracy powinien mieć port WAN o wejściu o typie RJ45.

Np. taki http://www.tp-link.com/pl/products/prod … =TL-WR740N