Urządzenie HP PSC 1350 nie działa

Witam

mam problem.

kupiłem jakiś czas temu urządzenie wielofunkcyjne HP PSC 1350

Z początku kupiłem tylko czarny tusz w nadziei, że będzie drukować, bo mi kolorowy nie potrzebny.

Radziłem się tu na forum i dowiedziałem się, że potrzeba obu tuszy, by w ogóle urządzenie wciągnęło kartkę.

No i teraz kupiłem ten kolorowy, mam więc 56 i 57, wciąga kartkę i drukuje jedynie na żółto.

Skaner działa poprawnie.

takowych sterowników do mojego urządzenia nie ma, należy używać do modelu PSC 1300

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/soft … uct=306888 - stąd pobierałem pełną wersję oprogramowania

jak usprawnić drukarkę w tym urządzeniu?

konto użytkownika Allegro u którego kupowałem przedmiot zostało zawieszone…

Wiesz, jeśli ta drukarka była kupowana jako używana to bardzo prawdopodobne, że dostałeś bubel. Spotkałem się już z wieloma takimi przypadkami. Spróbuj jeszcze wykonać czyszczenie i wyrównanie głowicy drukującej choć wątpię żeby to coś dało. Nie wiem jak jest z takimi sytuacjami ze strony prawnej, zwłaszcza, że sprzedawca teoretycznie nie istnieje, ale może ktoś się jeszcze wypowie.

Pozdrawiam :wink:

Drukarka nowa czy używana ??

Tusz oryginał czy zamiennik ??

Czy użyłeś funkcji czyszczenie dysz dostępnej w oprogramowaniu drukarki ??

Wadliwy (zaschnięty lub zatkany - może za długo leżał u sprzedawcy?) pojemnik z tuszem.

nowa / zdjęta z wystawy

wersja po niemiecku

zamienniki

W pierwszej kolejności obarczyłbym odpowiedzialnością Jednak kartridż. Jeśli masz taką możliwość wymień go w ramach gwarancji