Urządzenie wielofunkcyjne - zakup

Ostatnio uznałem wreszcie że czas kupić własny sprzęt zamiast co chwila latać na ksero (studiuję teraz 2 kierunki), jako studentowi zależy mi na w miarę tanim koszcie ekploatacji, a i skaner się przyda. Dlatego uznałem że lepiej będzie od razu kupić 3 w 1 zamiast drukarki.

Słyszałem że tanie w eksploatacji są urządzenie Brother (duża dostępność dobrych zamienników) i znalazłem całkiem ciekawe urządzenie Brother DCP-J315W http://www.brother.pl/g3.cfm/s_page/73190/s_name/szczegolyproduktu/s_level/29260/s_product/DCP-J315W

Jego cena oscyluje w cenie do przyjęcia dla mnie, jednak przed zakupem chce zasięgnąć dodatkowej opinii - a nuż się okaże że jest coś lepszego. Sam się na drukarkach/skanerach praktycznie wcale nie znam, dlatego za każdą opinię będę wdzięczny. :slight_smile:

Ja bym wziął laserówke jakaś gdyż te atramentówki się perfidnie oczyszczają przy włączaniu…

Co ty pleciesz? Same się oczyszczają przy włączaniu? Każdym włączaniu?? Chyba to użytkownik musi włączyć oczyszczanie, jak np. tusz zaschnie, zgadza się? A to już duża różnica. Laserówka może i byłaby trochę lepsza, ale jak dla studenta, sporo droższa w zakupie i kosztach eksploatacji od tego Brothera. Ja sam mam zamiar kupić ten model kombajnu z linku, tylko na razie moja staruszka drukarka HP 710C działa dobrze, więc czekam aż padnie, a w międzyczasie może stanieją laserówki, zobaczymy :slight_smile: W każdym razie ten kombajn Brother za tę cenę nie zaszkodzi kupić, pod warunkiem, że drukujesz przynajmniej raz na 1-2 tygodnie, bo jeśli planujesz rzadziej, to zaschnie ci tusz i trzeba będzie włączać to perfidne oczyszczanie :frowning:

W moim brotherze atramentowym samo się czyściło. Nie przy każdym włączeniu ale raz na jakiś czas. Zdarzało się, że chciałem coś szybko wydrukować a tu się włącza “cleaning” i ze 2 min trzeba odczekać.