Uśmierciłem odtwarzacz?

Witajcie! Przedwczoraj zrobiłem format odtwarzacza MP3 i przestał działać, udało mi się go naprawić robiąc format jeszcze raz ale ustawiłem system plików FAT więc nie mogłem wgrać więcej piosenek niż połowa wolnego miejsca, dlatego jeszcze raz go sformatowałem, tym razem na NTFS. Niestety po formacie odtwarzacz nie działa, komputer go nie widzi, wcześniej ekran odtwarzacza zapalał się po włożeniu go do USB a teraz nie świeci. Czy jest jakiś sposób żeby to naprawić? Czy “zabiłem” odtwarzacz i mogę się z nim pożegnać? Proszę o pomoc.

A czy przypadkiem nie powinieneś tego sformatować jako exFAT?

Szczerze mówiąc to nie znam się zbytnio na tym, przy wgrywaniu piosenek wyświetlił się komunikat + - takiej treści " Nie można wykorzystać całej przestrzeni dyskowej (FAT) , zmień system plików na NTFS aby wykorzystać całą wolną przestrzeń" Tak też zrobiłem, ale po formacie odtwarzacz “padł”

A jaki to odtwarzacz? Może da się zrobić hard reset?

Witaj Powinieneś to sformatować w system plików Fat32 i zawsze tym formatuj wszystkiego rodzaju pendrive a w szczególności mp3 mp4 i karty pamięci tak do 8 gb

Większe pendrive mp3 itp to już tylko ntfs ze względu ze fat32 ma chyba ograniczenie co do jednego pliku do rozmiaru chyba 4gb

Co do mp3 podłącz ja na dłuższa chwile do portu usb i ewentualnie przesuń parę razy guzik zabezpieczenia zapisu guzików Powinno wykryć jak sie włączy to nie odłączając mp3 przesuwasz suwak guzik w odbezpieczona formę

i normalny format w systemie fat32 żaden szybki

Firmy Canyon, niestety nie wiem jaki model.

Dodane 28.07.2011 (Cz) 21:23

@ Adus02

Problem w tym, że podłączam go i nic, komputer nie wykrywa i sam odtwarzacz też nie reaguje na nic.

To sam nie wiesz co masz.

Więc nie bierz się za coś czego nie rozumiesz.

Większość odtwarzaczy ma pamięć współdzieloną.

Instrukcja obsługi wyjaśnia wszystko. Tam masz napisane w jakim formacie gdzie co i jak partycjonować.

@PaPuX

Moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina…