Usunięcie aplkacji neostrada TP

Mam pytanko, czy jeśli usunę aplikację neostrady internet nie będzie mi się wtedy rozłączał?? Oraz jeśli ją usunę według tej ( viewtopic.php?t=91864&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= ) instrukcji to jak się później połączyć?? Prosze o dokładne obiaśnienie.

Poczytaj:

viewtopic.php?p=294993

viewtopic.php?f=2&t=37762&st=0&sk=t&sd=a&start=15

Wszystko masz tam opisane.Poczytaj.

Problemy raczej kończą się razem z wywalenie tejże aplikacji.

Wiem o czym myślisz, o ciągłym zrywaniu połączenia. Za chwilę odpiszę ktoś bardziej obeznany ale co mogę napisać to, że zrezygnowanie z aplikacji Neostrady na pewno trochę zwiększy kondycję kompa jednak problem zrywania połączeń nadal przypuszczalnie zostanie. Temat rzeka. Od uszkodzonego modemu, zakłócenia na liniach telefonicznych, poprzez rozmawianie z serwisantem. Wcale nie musi to być problem programowy jak to ciągle wciskają nam konsultanci TPSA.

Połączenie neostrady jest automatycznie zrywane co 24h. Jeśli występują jakies dodatkowe zerwania połaczenia, to znaczy, że są gdzieś zakłócenia. Ja jeszcze jak miałem modem SpeedTouch330 nie instalowałem tej aplikacji od TP, tylko instalowałem same sterowniki modemu, a połączenie konfigurowałem w Połączenia sieciowe -> Dodaj nowe. Dodatkowo zainstalowałem sobie mały programik o nazwie AutoConnect, który automatycznie ponawia zerwane połączenie i ustawiłem, żeby mi się włączał przy starcie systemu.

Obecnie mam router Linksys WAG200 i problem z wszelkim oprogramowaniem i zrywaniem połączenia zniknął.

Rafcilla , możesz skonfigurować połączenie ręcznie, w temacie podanym przez Ciebie masz wszystko opisane. Usunięcie aplikacji dostępowej Neostrady może naprawić problem, ale mogą to też być problemy natury niesystemowej.