Usuwanie zbędnych procesów Windows7

(gus04) #1

Witam.

Od wczoraj walczę ze zbędnymi programamy (które posiadałam z własnej winy lub też winy mojego Asus’a, który już oryginalnie je miał), usługami i procesami na moim komputerze. Przeczytałam na ten temat wiele poradników oraz artykułów i powyłączałam wiele usług, programów “startujących” i temu podobnych. Jednak nie pomogło mi to zbyt skutecznie. Wciąż, gdy wchodzę do menadżera plików  widnieje w nim ponad 60 procesów. Co według mnie (nie znam się, więc się wypowiem) jest chyba zbyt dużą liczbą. Czy ktoś potrafiłby wyjaśnić mi, które z nich są zbędnę (+ dlaczego i jak się ich skutecznie pozbyć)?

(Xemidra) #2

Ja Ci polecam po prostu sobie zrobić płytki Recovery i wywalić cały ten system a potem zainstalować czystą wersję Windows i ściągnąć tylko sterowniki do Asusa. 

(gus04) #3

Hohohoho, nie znam się na tym więc nawet bym nie próbowała. Tym bardziej, że mój komputer przechodził przez formacik jeszcze w tym roku. Jednak dziękuję za podanie jakiejś alternatywnej opcji.

(IPSEN) #4

W pierwszej kolejności-http://forum.dobreprogramy.pl/nowy-log-obowi%C4%85zkowy-farbar-recovery-scan-tool-t478727/- zaczekaj na speca od logów

(gus04) #5

Dołączyłam te dwa pliki do pierwszego postu.

(Atis) #6

W panelu sterowania odinstaluj ASUS WebStorage.

Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.

(gus04) #7

Nowy raport z FRST:

(Atis) #8

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
SearchScopes: HKLM-x32 - DefaultScope value is missing.
SearchScopes: HKCU - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKCU - {67A2568C-7A0A-4EED-AECC-B5405DE63B64} URL = 
HKLM\...\Run: [ASUS WebStorage] => C:\Program Files (x86)\ASUS\ASUS WebStorage\SERVICE\AsusWSService.exe