Uszkodzony penrdive PQI CardDrive U510

Witam serdecznie,

Posiadam pamięć przenośną PQI CardDrive U510 , która niestety uległa uszkodzeniu.

Po włożeniu urządzenia do stacji roboczej (bądź laptopa - sprawdzone na kilku sprzętach), w Moim komputerze urządzenie wyświetla się zamglone “Dysk wymienny (F:)”, po próbie wejścia na urządzenie pisze tylko informacja “Włóż dysk do stacji dysków Dysk wymienny (F:)”.

Karta nie została zalana wodą, nie uległa żadnemu uszkodzeniu z zewnątrz, nie była rzucana, wizualnie jest w stanie idealnym, więc problem dotyczy raczej (wg. mnie) w systemie plików.

Podjąłem próbę naprawy programem Dr.UFD, ale niestety bezskutecznie.

Macie może jakieś pomysły?

Ja miałem akurat taki sam problem jak Ty tylko z Corsair. Jeśli masz go na gwarancji to polecam nie bawić się w “postawienie na nogi” tylko zanieść do sklepu w którym kupiłeś.

Jeżeli nie ma na nim danych, które musisz odzyskać to faktycznie ma sensu walczyć. Jeżeli jest na gwarancji i masz stosowny paragon/fakturę, to jak pisał powyżej Alex81 - reklamuj i czekaj na odpowiedź serwisu.

Pozdrawiam,

Miałem podobny problem z pendrivem firmy SuperTalent 4GB, ale udało mi się to naprawić samemu :slight_smile:

Ściągnij program Super Stick Recovery Tool V1. 0. 2. 19

Jest on wprawdzie do pendrive’ów Kingmaxa, ale to akurat nie ma znaczenia, działa ze wszystkimi producentami :wink:

Po pobraniu rozpakuj archiwum, podłącz problematycznego pendrive’a, otwórz plik Super Stick Recovery Tool V1.0.2.19.exe i w oknie kliknij przycisk “Update”.

pend.png

Poczekaj na zakończenie i następnie sprawdź czy działa (a powinno :slight_smile: )

Od razu dodam, że nie wiem czy ten program usuwa dane z pendrive’a i czy da się je ewentualnie odzyskać.

Mam nadzieję, że pomogłem.