Posiadam pamięć przenośną PQI CardDrive U510 , która niestety uległa uszkodzeniu.
Po włożeniu urządzenia do stacji roboczej (bądź laptopa - sprawdzone na kilku sprzętach), w Moim komputerze urządzenie wyświetla się zamglone “Dysk wymienny (F:)”, po próbie wejścia na urządzenie pisze tylko informacja “Włóż dysk do stacji dysków Dysk wymienny (F:)”.
Karta nie została zalana wodą, nie uległa żadnemu uszkodzeniu z zewnątrz, nie była rzucana, wizualnie jest w stanie idealnym, więc problem dotyczy raczej (wg. mnie) w systemie plików.
Podjąłem próbę naprawy programem Dr.UFD, ale niestety bezskutecznie.
Ja miałem akurat taki sam problem jak Ty tylko z Corsair. Jeśli masz go na gwarancji to polecam nie bawić się w “postawienie na nogi” tylko zanieść do sklepu w którym kupiłeś.
Jeżeli nie ma na nim danych, które musisz odzyskać to faktycznie ma sensu walczyć. Jeżeli jest na gwarancji i masz stosowny paragon/fakturę, to jak pisał powyżej Alex81 - reklamuj i czekaj na odpowiedź serwisu.
Jest on wprawdzie do pendrive’ów Kingmaxa, ale to akurat nie ma znaczenia, działa ze wszystkimi producentami
Po pobraniu rozpakuj archiwum, podłącz problematycznego pendrive’a, otwórz plik Super Stick Recovery Tool V1.0.2.19.exe i w oknie kliknij przycisk “Update”.
Poczekaj na zakończenie i następnie sprawdź czy działa (a powinno )
Od razu dodam, że nie wiem czy ten program usuwa dane z pendrive’a i czy da się je ewentualnie odzyskać.