Utrata stabilności po zabawie z Bluestacks App Player


(Bartekboinski) #1

Witam. Potrzebowałem niedawno pewnego programu na system Android, który nie posiada odpowiednika przeznaczonego dla Windows. W tym celu, postanowiłem użyć w Bluestacks App Player (dodam, że posiadałem już starą wersję emulatora, na której niestety owa aplikacja nie chciała działać).

Niestety, instalacja (a właściwie aktualizacja) Bluestacks nie przebiegła pomyślnie, kończąc się bsodem podczas etapu "starting service". Po restarcie, rzucił mi się najpierw w oczy niedziałający antywirus TrustPort Total Protection 2013 (dziękuję DP :wink:). Następnie, zauważyłem, że nie uruchomiła się również połowa programów z autostartu. Kolejnym odkryciem był fakt, że mój półtoraroczny komputer pracuje dużo wolniej niż rzęch moich rodziców :smiley: .

Uprzedzając pytania, dodam że antywirus nie działa, ponieważ "nie uruchomiono usługi TrustPort Core Service" (czy jakoś tak :? ), po której manualnym włączeniu i tak brakuje większości funkcji TrustPorta (a nie znalazłem innych usług z tytułem programu w nazwie).

Czy ta przygoda musi się skończyć "formatem"?


(adam9870) #2

Przywracanie systemu: ktore-programy-moge-usunac-t483768.html?hilit=przywracanie#p3048980

Jeżeli system nie działa i chcesz skorzystać z przywracania to zobacz pkt. 1 w mojej pierwszej wiadomości w tym temacie: problem-uruchomieniem-systemu-t491976.html

Albo zobacz pkt. 2 w mojej pierwszej wiadomości w tym temacie: problem-uruchomieniem-systemu-t491976.html

Format? W ostateczności reinstalacja bez utraty danych - patrz pkt. 5 w mojej pierwszej wiadomości w tym temacie: problem-uruchomieniem-systemu-t491976.html

Daj znać o efektach.

Powodzenia.

Pozdrawiam.


(Bartekboinski) #3

Dziękuję za odpowiedź.

Problem dotyczy tylko Bluestacks, nic innego podejrzanego ostatnio nie instalowałem. Deinstalacja tego programu nie przyniosła żadnych rezultatów.

System teoretycznie "działa". Mam jedynie problem z długim czasem uruchamiania programów, popsutym antywirusem i zablokowanym internetem (system sygnalizuje, że połączenie jest).


(adam9870) #4

Proponuję przywrócić system do stanu kiedy wszystko było w porządku, być może jest to stan przed instalacją Bluestacks. Sprawdź, czekam na pozytywne wiadomości. :wink:


(Bartekboinski) #5

Dzięki, przywracanie pomogło :slight_smile: . Internet działa, komputer już nie muli :wink: .

Mam tylko pytanie - czy straciłem licencję na TrustPorta? :smiley:

Przepraszam za offtopic :wink:


(adam9870) #6

Nie ma za co, fajnie że wszystko działa.

Co do licencji, nie wiem, nie instalowałem jeszcze TrustPorta. Aby uzyskać dostęp do swojej licencji wejdź na http://www.dobreprogramy.pl/, w prawym górnym rogu wybierz Zarządzaj i w pasku menu (blog, edytuj blog, recenzje, ulubione programy) wybierz Licencje http://www.dobreprogramy.pl/Licencje.html Chyba wystarczy, że pobierzesz na nowo antywirusa i podczas instalacji użyjesz klucza, który widzisz na stronie http://www.dobreprogramy.pl/Licencje.html

-- Dodane 26 lipca 2012 21:58:57 --

Chyba nie, licencja na jeden komputer oznacza, że możesz zainstalować program na jednym komputerze (przykładowo tylko u siebie na komputerze). Albo możesz zainstalować program tylko na komputerze brata, a gdy dla brata znudzi się używanie tego programu antywirusowego, to odinstalowujesz go z komputera brata i instalujesz u siebie. W ten sposób licencja jest przeznaczona na jeden komputer (jeden, np. albo Twój, albo brata, nie oba komputery jednocześnie).

W razie wątpliwości zapytaj w dziale "O portalu" ovortalu-f4.html albo napisz maila na redakcjaMAŁPAdobreprogramy.pl http://www.dobreprogramy.pl/OPortalu.html#redakcja, w swojej wiadomości opisz problem i jeżeli chcesz podaj link do tego tematu.