Uwazam ze mam trojan horse'a back door, chyba dziala przez k


(Maciejbis2) #1

log z hijackthis:

log z Silent Runners:


(Maciejbis2) #2

sorrki :smiley: naprawilem juz to:D

Pomoze ktos mi??


(Gblade) #3

mafios19 od kiedy to jesteś moderatorem ?

skasuj wpisy i pogrubiony plik w trybie awaryjnym, na wszelki wypadek użyj smitfraudfix

widze tu avg i nod32, odinstluj jednego, 2 antyviry niepotrzebnie zamulają kompa.

start>>>uruchom>>>msconfig>>>odznacz zbędne rzeczy z autostartu


(Maciejbis2) #4

to wszystko ? (odinstaluje noda32 bo to wersja testowa :wink: )

daje loga hijackthis (zrobiony po usunieciu tych wpisow) jak chcesz loga Silent Runners to napisz ;D acha nod nie zostawi jakis smieci na kompie jak go wywale?)


(Gblade) #5

log z hjt czysty, nod32 może zostawić puste klucze w rejestrze, załatwisz to czyszcząc rejestr np. programem jv16 PowerTools 1.3.0.195

wklej loga z silent runners


(Maciejbis2) #6

log z Silent Runners:


(Bbieniol) #7

Jak na moje oko, to czysto :slight_smile:


(Maciejbis2) #8

dzieki chlopaki za pomoc i poswiecony czas. Mam teraz pewnosc ze na moim kompie nie znajduje sie key logger ani zaden inny robaK?


(Mayster X) #9

Jeśli zastosowałeś wszystkie wskazówki to tak

Użyj Windows Worms Doors Cleaner zmień znaczki z disable na enable. Po użyciu tego narzędzia wymagany jest reset kompa.

Pobierz program Ewido zrób update i przeskanuj


(Kuz5) #10

(Też bez cudzysłowia). Tak to wygląda: [/quote]

Daruj sobie takie uwagi, pozostaw je moderatorom :?