Używany komputer)


(Kukol3) #1

Siema ! Chcę kupić sobie używany komputer do ok. 60 zł (z wysyłką max 80), szczyt to 100 zł ( z wysyłką).

Komputer ma byc do grania ! hehe żartuje. Generalnie komp ma być do eksperymentów. Jego min. wymagania to:

32 RAM

CD ROM

Zasilacz

karta graficzna

dysk twardy

obudowa (musi być stojąca !)

karta muzyczna (nie wymagana)

płyta główna :smiley:

Z góry dzięki za pomoc


(McDracullo) #2

a po co to jak do eksperymentów?:stuck_out_tongue: nie moze stac "luźno" na biurku :smiley: chłodzenie lepsze.. :wink:

wejdź na allegro, podaj linki które Cię inetresują i wtedy cosś pokombinujemy.

zapomniałeś o procesorze, czy już amsz? Jak tak to na jakim gnieździe.

PS. Będzie ciężko... :roll:


(Kukol3) #3

Zapomniałem o procku :stuck_out_tongue: nie mam :P. Czy leżącego tak samo sie mątuje /rozmątowywuje jak stojącego ?


(zciwo) #4

http://www.allegro.pl/item142718714_com ... v_ss_.html

Złączono Posta : 24.11.2006 (Pią) 18:08

Rarytasek :slight_smile:

http://www.allegro.pl/item142621877_zes ... karka.html


(Kukol3) #5

Też o nim myslałem, ale po pierwsze bardzo droga wysyłka, po drugie nie ma drugiego :smiley:

Złączono Posta : 24.11.2006 (Pią) 18:10

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=144952685 myslalem o tym

EDIT: Po co mi drukarka mam już jedną


(zciwo) #6

Ja zdecydujesz się na leżącą obudową to byłoby prościej i lepszy sorzęt mozna kupić. One nie wiele się różnią od normalnych, a części te same są.


(Kukol3) #7

Poleć jakiegoś tak na teraz ok 30 zł (mam 60, ale przesyłki są drogie).


(Błażej) #8

Trochę ciężko będzie :stuck_out_tongue:

Lepiej zainwestuj te pieniądze w Pegazusa...