Vista czy ograniczy piractwo?


(Michalm92) #1

Czy windows vista zmniejszy piractwo tego systemu?


(aju) #2

Nie.

Powód prosty: tak chwalone zabezpieczenia od MS zostaną dość szybko złamane tak jak to ma miejsce ze wszystkim...


(aero) #3

już są złamane :stuck_out_tongue:

:x

microsoft się bardzo postarał, jak i ze wszytstkim, są nawet złamane zabezpieczenia offica 2007 ale to nie forum na takie debaty


(Mztswk) #4

Moim zdaniem MS specjalnie nie wprowadza zabezpieczeń przed np. kopiowaniem płytek, gdyby wprowadzili takie zabezpieczenia jak w najnowszych grach to poważnie ograniczyliby piractwo. Wtedy prawdopodobnie ludzie szukaliby jakiejś alternatywy dla MS np. w postaci Linuksa.


(Clubbasse207) #5

VISTA ograniczy piractwo jeśli jej cena będzie odpowiednbia do polskich warunków !!

myśle że 200 zł na system to większość by jakoś naskrobało ...

bo jednak lepiej mieć legala niż pirata i mieć czyste sumienie i spokój !


(Lost World) #6

Nie.

Coś w tym jest , nie powiem.


(Init3) #7

jeśli brać pod uwagę drm-y i jakies tam dodatkowe funkcje to na pewno znacznie utrudni życie piratom.

No własnie...jak to bedzie z tymi drm-ami w końcu?


(Jacek Jako) #8

Chyba prawda


(Linkinparkkrotek) #9

(Ford Fokus) #10

MS sobie jaja chyba robi, myślą, że tych zabezpieczeń nie złamią :lol: Kto tu wierzy w cuda?


(Azpr) #11

Ford niezrozumiałeś chyba :wink: MS dobrze wie że można to obejsc, chodzi o to aby zrobić dookoła szum, nie wazne co mówia ważne żeby mówli... poza tym system sam podobno polaczy sie z serwerami MS, sicagnie łatke sprawdzajaca legalnosc systemu jesli bedize innyc cd key, zablokuje system i to jest moim zdaniem bardzo dobry pomysł... choc to prawa, da sie obejsc...


(Ford Fokus) #12

Co to za dobry pomysł jak na drugi dzień będą cracki itp.


(FXJ) #13

Odbiegając od tematy gdyby się lepiej postarali jak przy najnowszym Nortonie Internet Security 2007 to od tej pory od wydanie (data opublikowania: 2006.09.17

) niema dobrego sposobu na ten program. A swoją jednak drogą to jednak bardzo dobrze ;]


(Michalm92) #14

no niewiem a jakby ktoś uważał ze ma oryginał i podał by ich do sądu że stracił cenne dane na komputerze?


(Azpr) #15

michalm92 nie ma czegoś takiego że "ja uważam" albo masz orginał albo nie. A dane utworzone na kompie w nielagalnym oprogramowaniu to śmieci więc nawet gdybyś sie bardzo postarał to i tak przegrasz :wink:

masz cenne dane? to znaczy ze stać Cie też na zakupienie orginału, no chyba ze dla Ciebie cenne są fotki z imienin u cioci Krysi, no ale wtedy bys sie tylko ośmieszył w sądzie...


(Michalm92) #16

juz sa cracki do visty i i tak bedzie wiele piratów


(Lukaszxp) #17

ściągałeś :stuck_out_tongue:


(Michalm92) #18

Nie ściągałem ale widziałem na stronach z crackami


(Myszonus) #19

A co robiłeś na stronach z crackami ? byłeś tam w celach edukacyjnych ? :stuck_out_tongue: :twisted:


(Michalm92) #20

sprawdzałem skuteczność antywirusa! :stuck_out_tongue:

Złączono Posta : 06.12.2006 (Sro) 19:36

jednak cena to wielkie przegięcie kto kupi system za tyle i jeszcze to w podstawowej wersji najlepsza wersja kosztuje prawie tyle co nowy komputer! !!