Vista Home Premium Eng na Vista PL

(Meteo17) #1

Witam wszystkich,

Wczoraj przywiozlem sobie laptopa z USA z oryginalnym Windowsem Vista Home Premium. Moje pytanie jest nastepujace mianowicie czy istnieje mozliwosc spolszczenia tej wersji, zainstalowania jakiejs nakladki badz zrobienia czegos aby windows byl po polsku?

(adam749) #2

W Windows Update masz pakiety językowe zaznacz Polish i pobierz.

(Meteo17) #3

a mniej wiecej gdzie to moge znalesc mam angielski windows gdzie tego szukac prosze o pomoc jestem laikiem w viscie laptopa mam od godziny :frowning:

(adam749) #4

start > programs > i na górze masz Windows Update.

(Meteo17) #5

No ok i gdzie na tej stronie są pakiety jezykowe bede wdzieczny za pomoc i co jak zainstaluje to bedzie juz wersja polska bo myslałem ze bede musiał kupic viste polską :frowning:

(Longhorn2009) #6

Ja nie jestem na 100% pewny czy do Visty Home Premium są dostępne takie pakiety językowe. Do Visty Business i Ultimate to są na pewno, ale czy do Home także są?

(Meteo17) #7

No własnie to nie jestem dokonca pewny jaka to wersja gdzie moge to sprawdzić??

(rgabrysiak) #8

Dodatkowe pakiety językowe dostępne są jedynie dla Visty Ultimate, w pozostałych wersjach nie ma możłiwośći zmiany języka.

(Radekg7) #9

Pakiety językowe są podobno tylko do visty Ultimate ale nie jestem pewien bo znowu siedzę na starym dobrym xp :slight_smile:

(Kisielek) #10

Dokładnie tak

@Mati17 - musisz kupić polską wersję Home lub zostać na tym czym jesteś (chyba, ze chcesz zrobić upgrade do Ultimate ENG i wtedy ściągnąć polską nakładkę)

(Meteo17) #11

Czyli jak to zrobić jednak mam viste basic

(rgabrysiak) #12

Nie widzę sensu robić upgrade do Ultimate (czyt. za wysoka cena). Jeśli chcesz polski system kup np. Vistę Home Premium.

Wyjdzie na pewno taniej.

(Meteo17) #13

A czy do versji BASIC mozna zrobic uaktualnienie z polskim jezykiem ??

(D4mianek) #14

więc niestety nie...