W sprawie slajdu robiłem w programie office 2007 pawerPoint

Witam chciałbym się poradzić w sprawie slajdu robiłem w programie office 2007 pawerPoint , u mnie otwiera się normalnie z muzyką i wszystko co trzeba .Ale chciałbym pokazać koleżance ale ma office 2003 i wgrałem PowerPoint Viewer 2003- 2007 ukazuje mi slajdy ale sa poprzestawiane zdjęcia i tekst oraz brak muzyki …ale jak wspomniałem u mnie jest normalnie wporządku i nie wiem co zrobic żebym mógł pokazać z muzyką i żeby był pokaz normalnie …prosze o poradę pozdrawiam Andrzej jestem nowicjuszem z komputerem i jak można to prosże opisywać co mam zrobić pozdrawiam :slight_smile:

No cóż, musisz pogodzić się z tym, że wciąż niewielki odsetek użytkowników Office ma wersję 2007 i zapisywać plik w trybie zgodności z Office 97-2003 (mam nadzieję, że wiesz jak to się robi). Niestety wiąże się to z koniecznością zrezygnowania z nowych funkcji dostępnych w Office 2007 (co z resztą sam już odkryłeś).

a próbowałeś zainstalować na tym office 2003 wtyczkę zgodności (albo jak by się to nie nazywało) aby otwierać w 2003 plikiw zrobione w 2007?

Tryb zgodności jest w 2007, aby zapisywać w formacie zrozumiałym dla poprzednich wersji.

Plik => Zapisz jako => Dokument programy PP2003, czy jakoś podobnie. Czekasz aż się przekonwertuje i powinno działać.

Ja zapisywałem w różnych wersjach ale jak wspomniałem wcześniej u mnie chodzi wszystkie wersje ale jak zanoszę na office 2003 to otwarza ale są poprzestawiane zdjęcia i brak muzyki i niew wiem jak zgrać żeby było normaalnie jak u mnie

Ale jest tez dodatek do office 2003 który umożliwia otwieranie nowego formatu na office 2007 do pobrania na stronie MS i nie tylko

Witam a jak się nazywa i czy można skopiowć link to byłbym wdzięczny

biurobart