W32.Myzor.FK@yf! wirus

mam wirusa W32.Myzor.FK@yf i nie wiem jakim cudem mam sobie z tym poradzic! wiem ze na forum byl juz poruszany ten watek ale mnie trzeba to wytlumaczyc dokladnie

prosze o pomoc :frowning:

Złączono Posta : 07.12.2006 (Czw) 10:44

:!: ratunku!

Poczytaj dokładnie:

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=36654

I wklej logi z HijackThis oraz SilentRunners

ale ja na prawde jestem zielona:(

hm…

mam pobrac ten program???

najpierw prawda???

Złączono Posta : 07.12.2006 (Czw) 10:54

mam program i mam wkleic loga ale jak i skad… :frowning:

Złączono Posta : 07.12.2006 (Czw) 11:00

prosze o pomoc bo ja sama sobie nie dam z tym rady:/

HijackThis

Uruchamiamy program i klikamy Do a system scan and save a logfile po tej operacji zacznie się skanowanie. Następnie automatycznie wyskoczy nam dokument tekstowy z wygenerowanym logiem którego całą zawartość wklejamy na forum. Wklejając loga obejmuj go znacznikiem CODE lub QUOTE czyli zaznaczamy cały dokument i klikamy CODE lub QUOTE

Złączono Posta : 07.12.2006 (Czw) 11:07

ok co teraz?

Teraz czekaj aż jakiś fachowiec się tym zajmie, bo ja nie umiem czytać logów :smiley:

heheh! jakie doły :cry:

Możesz jeszcze wkleić log z Silent Runners uruchamiasz (zaznaczasz No i czekasz aż skończy pracować w tle)

Złączono Posta : 07.12.2006 (Czw) 11:42

noi terz to ja musze isc do szkoly ale mam nadzieje ze jakies nakierowanie bedzie jak juz wroce :frowning:

Użyj SmitFraudFix z opcji 2 w trybie awaryjnym i po tym nowe logi a także raport ze SmitFraudFix – plik c:\rapport.txt. :slight_smile:

ale ja juz przeslalam te logi teraz mam przeslac kolejne?

kariokaa987 - tak. Tylko nie te same. Najpierw zrób to, co napisała Joan w poście wyżej, a później zrób nowe i wklej na Forum, tylko nie zapomnij o tagach quote.

Wklej również zawartość pliku

z tym ze ten program smidFrauFix nie chce mi sie otworzyc niestety jak wciskam dowolny klawisz aby kontynuowac nagle znika