[W8910G] Nie ma dostępu do internetu

Witam,

otóż od kilku dni mam problem z wymienionym przeze mnie routerem w temacie. Na początku moich problemów trzeba było zrestartować router aby był internet, później po dwóch restartach uzyskiwałem połączenie z internetem, a wczoraj było to bardzo utrudnione. Mówiłem sobie, że zajmę się w tym piątek, ale niestety - dzisiaj już w ogóle nie da się połączyć, rano jeszcze było OK, a teraz w ogóle. Próbowałem przywracać ustawienia fabryczne, różne kombinacje, ale nic z tego - myślałem przez chwilę że to problem od operatora (była neostradaTP), ale po podłączeniu się przez modem F@st800 (czy jak się od nich ta magiczna czarna skrzyneczka nazywa) internet hula aż miło, no ale - laptop jest pozbawiony internetu, WiFi być musi i nie ma innej opcji.

Normalnie bym się poddał i kupił nowy router, ale za dwa miesiące kończy mi się umowa i przechodzę do Vectry, tak więc będę mógł go najwyżej używać jako przycisk do papieru (w sumie głupie stwierdzenie, no ale nie o tym) i mi się do niczego nie przyda. Można by się rzucić na jakąś używkę, ale po co marnować pieniądze.

Tak więc - ma ktoś jakieś pomysły jak rozwiązać mój problem? Mogę normalnie grzebać w ustawieniach, z routerem się łączę no tylko nie uzyskuję połączenia z internetem.

Upgrade firmware nie wchodzi w grę, bo w sumie nie mam co upgradeować, firmware najnowszy

A masz synchronizację na routerze??

Powiem tak - kontrolki na routerze mrugają jak zawsze, tak więc śmiem twierdzić, że mam. Zresztą, jak gdzieś wchodzę tam w parametry linii (które podawałem jak się orientowałem kiedyś na forum) wyświetlają normalnie.

Hmmm gdzies powinieneś mieć w soft albo na routerze takie coś jak ADSL i tam albo status w sofcie albo diodę.

Jeśli dioda to na początku jak odpalisz router będzie pewnie mrugać albo palić się na pomarańczowo/czerwono a po chwili powinna na zielono.

Jeśli tak nie ma to coś jest z linią telefoniczną nie tak :frowning:

Jeśli nie masz takiej diody to sprawdź w sofcie routera jaki status jest.

Nie wiem, byłem pewny że to wina routera, ale na modemie co dostałem przy umowie też się takie dziwadła robiły, że aż się w ogóle nie łączy. Jutro ma przyjść (ponoć) technik i zobaczyć co i jak, nie wiem - zobaczymy.

Przełączą Tobie pewnie port, może mieli wcześniej usterkę i coś nakombinowali (podobnie jak u mnie niedawno, tyle że z telewizją były problemy).