Warto kupić to ps2?

Warto kupić,jak myślicie?

http://allegro.pl/item1028971730_ps2_slim_przerobiony_zobacz_okazja_l_ca.html

Nie jestem ekspertem i nie znam się zbyt dobrze, ale wiem, że z przerobionymi ps2 jest dość duży problem z laserem… przy bierzących cenach gier do ps2 postawiłbym na nie przerobioną - ale poczekaj na głos jeszcze innych osób.

Lepszym pytaniem jest czy w ogóle warto kupować PS2, nowe gry już na tą konsolę nie wychodzą. To, że konsola jest przerabiana (nie naprawiana… przecież ktoś musiał otworzyć obudowę i pogrzebać wewnątrz, żeby przerobić…). Z resztą chyba już nie produkują nowych PS2, więc te egzemplarze na pewno są używane, a nie wiadomo jak długo taka używana konsola (i na dodatek przerobiona) wytrzyma.

Wg mnie lepiej doinwestować trochę i kupić PS3 albo Xbox 360. PS2 niestety już odchodzi do lamusa :frowning:

Odchodzi, albo i nie… warto kupić chociażby dla paru świetnych tytułów które są na PS2. Niestety PS3 nie jest kompatybilne wstecz ;( - ta informacja mnie dobiła - a byłem za kupnem konsolki… teraz jestem rozdarty…

Myślę że warto kupic PS2.Ja swoją kupowałem w tym roku w styczniu.PS 2 ma ogromną bibliotekę gier w tym wiele,wiele naprawdę kapitalnych tytułów które starczą na długo.Nie kupuj przerabianej na allegro oryginalne gry kosztują grosze.

http://allegro.pl/item1029131921_promoc … ezent.html 8)

co do tego że laser się psuje przez przeróbkę to totalna bzdura ! pozatym laser jest do Ps2 bardzo tani i bardzo łatwo go wymienić , zajmowałem się kiedyś przeróbką i naprawą Ps2 i najczęściej trafiały do mnie konsole z uszkodzonym laserem, które nie były przerobione :stuck_out_tongue:

ktoś wspomniał że nie warto bo stara,gry nie wychodzą już i takie tam, też jest bzdurą bo tak jak ktoś wcześniej napisał jest dużo dobrych tytułów na tą konsolę , to pierwsze kolejna sprawa to to że nie każdy ma te minimum 600zł na Xbox i minimum 900zł na PS3 :x a na to średnio 250zł za Ps2 już więcej ludzi może sobie pozwolić