WAV -->> MP3 pomożecie?


(Suchy 666) #1

Siema mam na dysku duzo muzyki i nie wszystko jest w mp3 :frowning: sa rownież wavy i mam zapchany dysk przez to.

Wiecie moze czy istnieje jakis programik ktory by wyszukal mi wszystkie wavy na dysku i zamienil je na mp3? tylko chodzi mi o to zeby je odrazu popodmienial a wavy usunal ?

Dzieki z gory za pomoc! :slight_smile:


(L337 Crew) #2

źródło _http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=5260_


(Suchy 666) #3

Dzieki za pomoc, ale ostatnio posciagalem kilka poinstalowalem i system tylko mi sie zmulil :shock: a wavy jak byly tak sa :frowning: jesli dostal bym gotowy link bylbym dozgonnie wdzieczny :roll:


(L337 Crew) #4

http://www.mp3do.com/download/cdripper/ ... er-pro.exe

Później w programie dajesz WAV to MP3 i wybierasz ową muzę :slight_smile:

Update:

Dla próby nagrałem w rejestratorze dźwięku 3 słowa, przekonwertowałem i

z 344 KB zmieniło się na 30,9 KB :lol:


(Suchy 666) #5

Stary dzieki ! Masz odemnie + :mrgreen:

Złączono Posta : 20.12.2005 (Wto) 17:20

no wlasnie a jak ja mam sety ktore normalnie ważą 70-100mb to jak jest w wavie to wiadomo od 700mb w gore :smiley:

Złączono Posta : 20.12.2005 (Wto) 22:33

dobra ale jak mam to zrobic? bo chce mi tylko z cd zgrywac?