Wentylator w Amacroxie


(Kuba Kolodziejczyk) #1

Witam, wentylator w amacroxie jest najglosniejszym elementem kompa, da sie go jakos zwolnic? lub cos z tym zrobic?


(system) #2

jaki to model amacroxa?? kiedy go kupiłeś ??


(Kuba Kolodziejczyk) #3

ax400 kupiony w czwartek


(system) #4

powinien być cichutki, trafił ci się najwyraźniej wadliwy egzemplarz, oddaj powinni wymienić na miejscu.


(Kuba Kolodziejczyk) #5

a moge poprostu przesmarować wentyl?

Złączono Posta : 12.08.2007 (Nie) 15:00

bo kupiony był w sklepie pobliskim i był sprowadzany wiec pewnie na 3 tygfodniowa gwarancje by poszedł


(system) #6

po kilku dniach używania ?? a jak się do niego dostaniesz nie zrywając plomb gwarancyjnych ?? idź szybko do sklepu i wymień.


(Kuba Kolodziejczyk) #7

napisałem że on był sprowadzany i pójdzie na gware a bez kompa nie moge zostać wiec co moge zrobic


(witek-pl) #8

Otwierasz puszkę tracisz gwarancję,,, jak zasiłka jest nowa to i łożyska w wiatraku również, smarowanie nic nie da... kupiłeś w czwartek, do 5 dni masz prawo wymienić bez oddawania na gwarancję, wymień na miejscu na inny...


(Kamyks1) #9

NIC ja kupiłem kilka dni temu Amacroxa i go prawie w ogóle nie słychać.


(Kuba Kolodziejczyk) #10

wiesz jak bym zdjoł sickera to by mi nalepili nowy, to mój kolega prowadzi sklep, może poprostu bym wentyl wymienił


(system) #11

od kiedy owy wiatrak hałasuje ?? od wczoraj ?? pisałeś że kupiłeś w czwartek (rozumiem ostatni), ja na twoim miejscu poszedłbym do sklepu i zrobił awanturę.

w razie czego wymień za dopłatą do amacroxa ax450 pnf- oni na to zawsze idą.masz prawo w ciągu 7 dni od daty zakupu zwrócić sprzęt który nie spełnia twoich oczekiwań. żyjemy przecież w UE !!


(witek-pl) #12

Koleś kombinujesz jak koń pod górę, idź i niech na miejscu ci wymienią,,, bez oddawania na gwarę...


(system) #13

jak kolega to na pewno wymieni

może być wlutowany w płytkę drukowaną zasilacza.


(system) #14

lepiej nie kombinować i zwrócić

co tam że kolega czy coś otworzysz puszkę pogrzebiesz to w servisie sprawdzą że coś nie tak i nic ci to nie da

lepiej iść i wymienić


(Kuba Kolodziejczyk) #15

dobra jutro do nich pojde chociaż przesmarowałem wentyl, jest ciszej, a sticker zdjołem tak że widać nie będzie

Pozdro


(Himek66) #16

Ja mam takiego i jest bardzo cichy kupiony w kwietniu chyba daj na gwarancje :slight_smile:


(Kuba Kolodziejczyk) #17

hehe kolega przyszedl co zna sie na kompach, to powiedział że nie jest głośny to poprostu jest szum wytwarzany przez łopatki, jest ok

A tak z ciekawości- Amacrox ma regulacje obrotów wentyla?


(system) #18

specyfikacja

http://www.amacrox.com/download/Amamcro ... arrior.pdf


(Kuba Kolodziejczyk) #19

wnioskuje że ma


(Himek66) #20

Ma automatyczną jest cichy mam Pentagrama na procesorze i na najniższych obrotach jest dosyć głośny,ale mi to nie przeszkadza nie przywiązuje do tego wagi :slight_smile: