Wentylator


(Radziunakon) #1

Sprawa jest następująca:

Siadł mi wentylator na zasilaczu0.

I teraz pytanko czy musze wymieniać cały zasilacz :? czy tylko ten wentylator na zasilaczu :smiley:

???????


(M a x) #2

Jezeli sie znasz to mozesz go sam wymienić ,ale ja osobiscie odradzam lepiej dać do servisu

Ps tylko jeszcze jest pytanie czy siadł sam wentylator czy po prostu zanikło napiecie na silniku


(Radziunakon) #3

tzn. moze sie to odbyc na zasadzie ze kupie nowy wentylator o takich samych parametrach i popodłanczam go tak jak był wcześniej podłączony

I powinno być dobrze…


(M a x) #4

Jaki masz objaw komp działa nie krecą sie tylko pióra wentylatora na zasilaczu ?? czy cały komp padł ?? i nic nie działa .


(Radziunakon) #5

poprostu wentylator na zasilaczu nie chodzi :slight_smile:

komp i wszystko inne normalnie chodzi tylko… dysk twardy sie przegrzewa dlatego mam otwartą obudowe i chłodze go zwykłym stacjonarnym wentylatorem :mrgreen:


(M a x) #6

to mozesz spróbowac wymienić jezeli potrafisz po zdemontowaniu obudowy zasilacza


(Radziunakon) #7

spróbóje :lol:

a narazie to musze sie wybracna zakupy po ten wentylator :stuck_out_tongue:


(Pzontek) #8

Prosze bardzo dokladny opis jak wymienic wentyl w zasiłce, kazdy sobie poradzi:

http://www.tomshardware.pl/howto/200306 … es-06.html

powodzenia


(Radziunakon) #9

no no wielkie dzieki teraz to tylko zabawa…