Wgranie sterowników na płyte główną

Witam, składam komputer, mam:

Intel Core Duo E2180 2.00 GHz

Gigabyte GA-P31-DS3L

Patriot DDR2 PC6400 2x1024MB 800MHz CL4.0 EP LLK »

Palit 9600GT 512mb

PIONEER DVD+/-RW DVR-215D czarny OEM

Seagate 160GB 8MB…

problem polega na tym, że ten nowy dysk jest czysty a potrzebuje jeszcze po korzystać ze starszych danych, dysk ten to jakis szajsung 80GB na ATA, wcześniej nie miałem z nim problemu, więc nie sądze żeby to była jego wina, no ale dzieje się to co sie dzieje, a mianowicie, po włączeniu komputera, zaraz przed wyskoczeniem ekranu z ładowaniem windowsa XP pojawia się na ułamek sekundy niebieski ekran z jakimiś napisami, zaraz potem komputer sie resetuje, do tego jak włączam komputer to pokazuje mi, że mam tylko 512 MB RAM…mam 2giga…

nie znam się na tym za bardzo, proszę o jakieś propozycje, co by tu można pokombinować

pozdrawiam:)

EDIT:

problem włączenia komputera zniknął, teraz jestem świeżo po zresetowaniu baterii BIOSu, chciałem zainstalować sterowniki do płyty głównej, chipset, audio…no ale jako, że nie mam CD-ROM to musiałem to zassać z internetu, nie umię sobie teraz z tym poradzić, nie chce mi się to instalować, a bez tego nie mogę chyba zainstalować grafiki, bo jak tak przed chwilą zrobiłem to ekran vtł jak w commodore 64…

Zrób reset Biosu: viewtopic.php?f=7&t=267235

Podczas startu komputera, przed startem systemu, wciśnij F8. Pojawi się okno z wyborem , jak ma zostać uruchomiony system, wybierz opcję Wyłącz automatyczne uruchamianie ponowne komputera po awarii. Wyświetli się niebieski ekran. Podaj z niego kod błędu oraz przyczynę.

Na początku jak uruchamiasz kompa to pokazuje się pamięć grafiki, czyli 512MB.

A czy na tym starym dysku jest system??

tak na starym dysku jest system…