Wielki problem z Vistą dotyczący Service Packa 1


(Konradmalecki) #1

Dzień dobry,

przedstawie moją sytuację.

Rok temu kupiłem komputer z wgranym systemem Windows Vista Home Premium, po 6 miesiącach miałem format dysków i musiałem od nowa instalować system, ale klucz który miałem na obudowie komputera pisało mi, że jest nieprawidłowy.

Więc zadzwoniłem do Microsoftu i podali nowy klucz i wszystko było ok póki nie zainstalowałem Service Packa 1 do Visty w wersji testowej.

Grałem na tym Service Packu przez jakieś 2 miechy i teraz nagle wyskakuje komunikat, że moja licencja Windows wygaśnie za 0 godz.

I podczas korzystania z komputera wyskakują mi dwa takie okienka po czym reset komputera i tak jest w kółko.

Ściagnałem nawet wersje finalna Service Packa, ale pisze, że Sevice Pack jest już zainstalowany, więc to nie pomogło.

Nawet próbowałem odinstalować Service Packa 1, ale nie znalazłem go w tych programach.

Jakby ktoś wiedział co można z tym zrobić byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedz ( za jak najszybszą także :smiley: ).

PS. W tym komunikacie prosi mnie o skopiowanie tego co mam na płytki i reinstalacje systemu, ale chodzi mi oto, żeby zachować wszystko to co mam bez reinstalacji.


(Kolmar) #2

Tak jak sam wspomniałeś - odinstaluj service packa. Przejdź do programy i funkcje i w panelu po lewej zaznacz aby wyświetlane były zainstalowane aktualizacje.


(adpawl) #3

DarnokPL, edytuj swój post i popraw zgodnie z poniższym - albo -> śmietnik!


(suchmen) #4

w panelu sterowania wchodzisz w "system" i tam na samym dole masz możliwość wpisania klucza-bo oprucz klucza podczas instalacji musisz aktywować system windows już po instalacji przez internet-lub jak nie działa to zadzwonić na infolinię i podadzą Ci kod telefoniczny który wpiszesz gdyby rejestracja przez net nie działała.wszystko masz w tym "system" w panelu sterowania


(Konradmalecki) #5

Pomysł rokko zadziałał,

tylko oprócz wyinstalowania Service Packa 1 wersji testowej to zainstalowałem później już finalną węrsję, żeby komputer mi się szybko włączał :smiley:

A ten drugi pomysł próbowałem to nie zabardzo chcieli podać klucz i chcieli, żebym zadzwonił do technika ( koszt połączenia płatny 132zł :o ).

Ale wszystkim dziękuje za pomoc.

Wiadamość do adpawl:

przepraszam za nie napisanie polskich znaków, chciałem edytować, ale już nie mogłem bo został napisany post.

Wszystkim jeszcze raz dziękuje.

EDIT:

Przepraszam jednak mam możliwość edytowania.

Wiadomość została poprawiona.

adpawl'owi dziękuje za uwagę.


(JNJN) #6