WiFi problem z podłączeniem iPhone przez Access point

Więc może zacznę od konfiguracji:

Router - BT2700HGV z oprogramowaniem QWEST —> Adapter do rozsyłania internetu po “prądzie” czyli podłączam kabel Cat5 do gniazdka elektrycznego —> Bridge, a ściślej router BT2700HGV ustawiony w tryb pracy jako bridge —> Access Point - TP-Link TL-WA901N

Problem wygląda w taki sposób iż gdy podłączamy iPhone (sprawdzałem na kilku modelach, innych marek nie miałem możliwości) bezpośrednia do routera, to działa bez zarzutu, natomiast przy podłączeniu do AP po prostu go rozłącza po paru minutach, dodatkowo prosząc o podanie hasła.

Z komputerami nie ma problemu, działaja bez problemu pod AP.

Router znów jest 3 piętra niżej od miejsca w którym chcę uzywać iPhone, więc ni jak można się z nim łączyć za pomocą telefonu ;).

Próbowałem ustawiać pracę w różnych sieciach, właczać DHCP na AP, stosować rózne szyfrowania na AP, nie pomaga, jakieś sugestie?

sugestia jest taka, że to iPhone ma problem a nie AP skoro wszystko inne działa

spróbuj tego:

http://bryansays.com/2009/08/21/iphone- … connecting

Nie pomogło, wywala i prosi o podanie hasła, czyli tak jak było