Mam prośbę o pomoc - może odpowiedź na moje pytanie znajduje się już gdzieś na forum, ale ja zanic nie mogę sobie dać rady.
Mam w domu neostradę działającą przez liveboxa z którą na starym laptopie (Win XP) łączę się bezprzewodowo. Podłączenie (kolejnego) laptopa do routera wygląda tak, że w połączeniach bezprzewodowych klikam na sieć i w trakcie łączenia muszę wpisać klucz WEP z opakowania modemu.
Od wczoraj mam do dyspozycji nowego notebooka z zainstalowaną Vistą Business 32. Myślałem że połączenie z liveboxem będzie się odbywać tak samo (tak też uważa obsługa infolinii neostrady) ale od kilku godzin się męczę żeby się połączyć z netem.
Mój komputer ładnie wykrywa sieć bezprzewodową, nie jest jednak w stanie nawiązać połączenia - przycisk “połącz” w polu wyświetlającym dostępne sieci bezprzewodowe jest nieaktywny, za to pod nazwą sieci pojawia mi się informacja że ustawienia mojego komputera nie odpowiadają ustawieniom sieciowym. Próbowałem we właściwościach połączenia wpisać klucz WEP na wszystkie możliwe sposoby, ale niestety nic z tego.
Czy ktoś z Was zetknął się z podobnym problemem?