WiFi - Za słaby sygnał

(Sylwek Matuszak) #1

Witam mam otóż taki problem. Posiadam laptopa Samsung R580. Karta sieciowa : 10/100/1000 Mbps

Wi-Fi 802.11b/g/n.

Otóż mój problem polega na tym, że ściągam internet z anteny, która znajduje się na kościele (taki darmowy internet), lecz jest to bardzo słaby internet. I teraz moja prośba do was jest następująca (może trochę głupia, ale oczekuję pomocy). Ja się na tym nie znam więc pytanie może być głupie, lecz czy jest jakiś sposób aby poprawić zasięg tego internetu (czytałem coś o kupieniu na allegro anteny WiFi USB, ale jak mówiłem nie znam się na tym), ponieważ jest gra, w którą lubię grać jest to "Tibia" i gdy próbuje zalogować się na jakiś serwer to okazuje się, że internet jest za słaby (połączenie jest za słabe tak mi się wydaje) i w ogóle mnie nie łączy.

Mam nadzieje, że ktoś mi pomoże ; oczekuje raczej na konkretne decyzje.

Jeżeli muszę kupić jakąś antenę na allegro, to prosiłbym od razu link do takiej aukcji (oraz proszę, żebyście wyszukiwali niedrogie ponieważ mam 16 lat i jeszcze nie dysponuje dużymi kwotami ani nie zarabiam).

Wolałbym także aby wasze propozycje były pewne, ponieważ chcę być pewny, że po wydaniu pieniędzy pomoże to coś i że będę mógł grać oraz mam nadzieje, że nie będę miał zbhyt dużych lagów.

Z góry dziękuje.

(Luc3k) #2

Hmm, ja bym na początek spróbował prostymi metodami. Mianowicie: zainwestował bym w jakiegoś access pointa. Osobiście w sieci używam TEGO modelu i sprawuje się świetnie. Tym access pointem łapał bym sygnał, a komputer podłączył sobie normalnie kablem (choć możesz też użyc Wifi). Jeśli to nie pomoże to ew. można dokupić jakąś antenę kierunkową, wkręcić ją do tego ap a na pewno jakość sygnału wzrośnie.

(ant0n) #3