Win 2000


(Bartekn77) #1

Mam takie małe pytanie. Mam windowsa 2000 i po zainstalowaniu SP4 komp strasznie zwalnia przy uruchamianiu (za każdym razem) Przy SP1, 2, 3 wszystko jest normalnie a mój komp spełnia wymagania dla tego systemu bez wątpienia. Dlaczego więc akurat po zainstalowaniu SP4. Wie ktoś? HELP ME


(Ntteam) #2

Opisz mi konfiguracje kompa wtedy ci powiem.


(Bartekn77) #3

Procesor AMD Athlon XP2000+

Pamięć 256MB

Grafika GeForce 4MX 440

Płyta główna AsRock K7VT2


(boczi) #4

Instalacja SP4 jest zalecana na czysty system. Czy instalowałeś ten dodatek na świeży system?


(m@rcin...) #5

Poczytaj sobie TO

Niektóre poprawki systemu Windows 2000 mogą powodować konflikt z dodatkiem Service Pack 4 (SP4) dla systemu Windows 2000.

Drugą ż eczą moze być to że masz USB 2.0 jeśli masz te u ż ądzenie może tesz powstać konflitk, jeśli powstał problem z tym u ż ądzeniem musisz ściągnąć nowe stery do tego u ż ądzenia i ponownie zainstalować.

Pozdro.. :wink:


(Bartekn77) #6

Zainstalować ponownie Win czy tylko stery?


(Damian) #7

M@rcinowi chodziło o sterowniki.


(Bartekn77) #8

Dzięki za porady. Wypróbuje to napisze co i czy pomogło. :smiley: