Uruchom OTL. W okno Własne opcje skanowana / skrypt wklej (zaczynając od dwukropka)
Kliknij Wykonaj skrypt. Zgódź się na ponowne uruchomienie (restart).
Użyj AdwCleaner (opcja Delete).
Uruchom OTL i kliknij Sprzątanie, aby usunąć OTL wraz z jego kwarantanną.
Uruchom AdwCleaner i kliknij Uninstall, aby usunąć AdwCleaner.
[Czyszczenie folderów przywracania systemu](http://www.fixitpc.pl/topic/5-dezynfekcja-kroki-finalizujace-temat/page p 50#entry50)
Użyj SecurityCheck i zaktualizuj programy oznaczone jako “Out of date!”. W razie problemów z samodzielnym przejrzeniem raportu z SecurityCheck, przedstaw go proszę na forum, to pomyślimy razem.
Czy Malwarebytes Anti-Malware wykrywa coś podczas skanowania?
Używasz tego AVG? Jeżeli nie to odinstaluj http://www.avg.com/us-en/utilities, np. w trybie awaryjnym http://www.fixitpc.pl/topic/5694-start- … safe-mode/
Naciśnij logo Windows + R >>> w okno Uruchamianie wpisz control netconnections i kliknij OK >>> zostanie otwarte okno “Połączenia sieciowe” i wykonaj zrzut ekranu.
Naciśnij logo Windows + R >>> w okno Uruchamianie wpisz control netconnections i kliknij OK >>> zostanie otwarte okno “Połączenia sieciowe” >>> kliknij prawym przyciskiem myszy na połączenie którego używasz i wybierz Napraw.
Naciśnij logo Windows + R >>> w okno Uruchamianie wpisz control netconnections i kliknij OK >>> zostanie otwarte okno “Połączenia sieciowe” >>> kliknij prawym przyciskiem myszy na połączenie którego używasz i wybierz Właściwości >>> w oknie Właściwości przejdź na kartę Sieć i wykonaj zrzut ekranu
Naciśnij logo Windows + R >>> w okno Uruchamianie wpisz control netconnections i kliknij OK >>> zostanie otwarte okno “Połączenia sieciowe” >>> kliknij prawym przyciskiem myszy na połączenie którego używasz i wybierz Właściwości >>> w oknie Właściwości przejdź na kartę Sieć i podświetl “Protokół internetowy w wersji TCP/IP v4” i kliknij Właściwości >>> w oknie, które zostanie otwarte przejdź na kartę Ogólne i wykonaj zrzut ekranu
Naciśnij logo Windows + R >>> w okno Uruchamianie wpisz devmgmt.msc i kliknij OK >>> zostanie otwarte okno “Menedżer urządzeń” >>> rozwiń gałąź “Karty sieciowe” i wykonaj zrzut ekranu
Naciśnij logo Windows + R >>> w okno Uruchamianie wpisz cmd i kliknij OK >>> wpisz ipconfig /all (zwróć uwagę na odstęp między “ipconfig” i “/all” i naciśnij Enter.
Start - Naciśnij logo Windows + R >>> w okno Uruchamianie wpisz cmd i kliknij OK >>> wpisz ipconfig /flushdns (zwróć uwagę na odstęp między “ipconfig” i “/flushdns”) i naciśnij Enter.
Start - Naciśnij logo Windows + R >>> w okno Uruchamianie wpisz cmd i kliknij OK >>> wpisz ping 173.194.70.102 i ping google.com
Sprawdź czy Google otwiera się po wpisaniu 173.194.70.102
Jeżeli łączysz się z tego komputera do forum, to na pewno masz IPv4. Rozwiązanie Twojego problemu to:
Naciśnij logo Windows + R >>> w okno Uruchamianie wpisz control netconnections i kliknij OK >>> zostanie otwarte okno “Połączenia sieciowe” >>> kliknij prawym przyciskiem myszy na połączenie którego używasz i wybierz Właściwości >>> w oknie Właściwości przejdź na kartę Sieć i podświetl “Protokół internetowy w wersji TCP/IP v4” i kliknij Właściwości >>> w oknie, które zostanie otwarte przejdź na kartę Ogólne >>> zaznacz Użyj następujących adresów serwerów DNS i uzupełnij pola Preferowany i Alternatywny serwer DNS w następujący sposób:
-
podaj adres swojego routera
-
podaj adres serwerów DNS Telekomunikacji Polskiej: 194.204.152.34, 194.204.159.1
-
podaj adres serwerów DNS OpenDNS 208.67.222.222, 208.67.220.220
-
podaj adres serwerów DNS Google: 8.8.8.8, 8.8.4.4
-
inne (Multimedia, GTS Energis, Plus itp.) http://www.e-dns.com.pl/category/dns-operatorow
Albo ustaw sobie DNSy po stronie routera. Albo użyj konfiguracji alternatywnej
W jaki sposób łączysz się z internetem?
Kopiowanie wyników poleceń z wiersza poleceń Windows., wynik polecenia umieść np. na http://wklej.org/
Jak prawidłowo zrobić zrzut ekranu?, zrzuty umieść np. na http://vpx.pl/ albo gallery/album.php?album_id=20
Proponuję kontakt z operatorem internetowym.
Utwórz punkt przywracania systemu i użyj Complete Internet Repair
Czy masz inne komputery w sieci? Czy masz możliwość sprawdzenia czy występują podobne problemy na innych komputerach?
Pozdrawiam.