Win 7x32bit Problem po odrzuceniu aktual.do skype+czcionka


(Fabian Ski) #1

Witam,

Posiadam w7x32bit na netbooku asusa 1201N.

Problem polega na tym, ze po odrzuceniu zainstalowania jakiegos dodatku do skype, W7 po ponownym uruchomieniu przeorganizowal pulpit zostawiajac tylko kilka ikon, pasek zmienil wyglad prawie jak w XP i generalnie graficznie okna w IE , w Wordzie Excelu zrobily sie bardziej kanciaste , tak jak przy xp przy office 2003.

Po 1takiej sytuacji nie znajac przyczyny postawilem system od nowa. Treaz gdy ponownie odrzucilm zainstalowanie dodatku do skype stalo si epodobnie ale od razu odinstalowalem skype przerestartowalem iwiekszosc rzeczy wyglada juz dobrze ale zmienil sie rodzaj i rozmiar czcionek w IE, w ikonach na pulpicie, w paskach itd, okna wysakujace z komuniktami tez nie wygladaja tak samo, Wiec dalej jest problem.

CZy ktos wie jak moge powrocic do ustawien oryginalnych bez instalowania od nowa systemu???

Dodam , ze po odrzuceniu zainstalowania dodatku (jakis program)do skype i ponownym uruchomieniu systemu wyskoczyly 2 okna (skypowe i windo..) z powiadomieniem C/windows/system32/config/system profile/desktop odwoluje sie do lokalizacji, ktora jest niedostepna. Moze, ona znajdowac sie na dysku twardym tego komp lub w sieci.

Poporsze o pomoc w rozwiazaniu tego problemu,

Dzieki


(Łukash) #2

Spróbuj przywrócić system do daty sprzed instalacji aktualizacji Skype i może wyłącz auto-aktualizacje w Skype.


(Fabian Ski) #3

Pomogło. Dzieki bardzo.