BurNs
(BurNs)
#1
Czyli moja walka z wiatrakami.
log z OTL:
http://wklej.org/id/276351/
jessica
(jessica)
#2
Uruchom OTL i w oknie Custom Scans/Fixes wklej to:
Kliknij w Run Fix. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij “Run Scan”.
Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.
jessi
BurNs
(BurNs)
#3
Jeżeli to jest sposób z twoich poprzednich tematów , to już to zrobiłem.
P.S. Właśnie tak myślałem , że to Ty napiszesz , log po wklepaniu już tego.
jessica
(jessica)
#4
Nie mogłeś zrobić, bo w logu jest widoczne - dlatego daję to właśnie do usuwania.
jessi
BurNs
(BurNs)
#5
No więc moja pomyłka.
http://wklej.org/id/276356/
Po usunięciu ws.exe i bveijo.exe
jessica
(jessica)
#6
Dopiero teraz zauważyłam, że nie masz pliku Systemowego HOSTS.
Może uda się go odtworzyć:
Uruchom OTL i w oknie Custom Scans/Fixes wklej to:
Kliknij w Run Fix. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij “Run Scan”.
Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.
jessi
BurNs
(BurNs)
#7
http://wklej.org/id/276359/
Proszę , co do raportu z usuwania mhm … wyleciało mi to z głowy
jessica
(jessica)
#8
Nie szkodzi, że wyleciało z głowy, ważne, że HOSTS teraz jest:
W OTL kliknij na przycisk “CleanUp” - to go usunie razem z jego Kwarantanną.
Usuń kopie szkodników z folderu “System Volume Information” poprzez chwilowe wyłączenie “Przywracania Systemu”:
Możesz jeszcze użyć którejś szczepionki:
>Flash Disinfector
>Panda Vaccine
jessi
BurNs
(BurNs)
#9
Co do przywracania systemu włączyłem na chwile bo tak radzili , nigdy tego nie używam i jest domyślnie wyłączone.
Szczepionek używałem wcześniej , bezskutecznie.
Dziękuje Ci za pomoc i pozdrawiam, Naszą forumową ekspertkę =D>