win32/trojanProxy.Agent.KL i pewnie jeszcze kilka innych

ostatnio ciągle mam problemy z internetem. NOD32 napisał mi o zbiorze http://66.185.126.34/sp_prx1_v110_0.exe i że to win32/trojanProxy.Agent.KL. Nie znam się za dobrze na komputerach i nie wiem jak go usunąć. Jeśli ktoś się podejmie to prosze o szczegółowe informacje jak działać. Wklejam loga z hijack this (przynajmniej tak mi się wydaje) :slight_smile: Z góry dziękuje za pomoc

Otwórz notatnik i wklej w nim to:

Plik -> zapisz jako -> zmień rozszerzenie na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą FIX.REG

Uruchamiasz narzędzie KillBox, zaznaczasz Delete on reboot , w polu full path of file wklej ścieżkę:

C:\WINNT\system32\rpcc.dll

Klikasz X i restart kompa :slight_smile:

Odpal plik FIX.REG i potwierdź dodanie do rejestru i reset kompa :slight_smile:

Po zabiegach nowy log z Hijacka + log z Silent Runners

jak robie w killbox to pojawia się informacja :

“Pending File Rename Operations registry Data has been Removed by external process” i się nie restartuje

Wrzuć log z Silent Runners

Zrób to co napisał Bieniol tylko w kolejności chronologicznej. Czyli najpierw używasz Killbox’a, a potem dajesz FIX do rejestru.

tak właśnie robie i nic z tego

Pobierz i uruchom narzędzie GMER

W zakładke CMD -> CMD wklej:

W zakładce CMD -> REGEDIT wklej:

W zakładce procesy wybierz Zabij wszystko. Wróc do zakładki CMD i kliknij na Uruchom dla obu podopcji (CMD i REGEDIT) :slight_smile:

Po zabiegach nowe logi :slight_smile:

zabij wszytko!!?? i wyskakuje okienko - czy jestem pewna że chce wyłączyć wszystkie procesy? nie żebym Wam nie ufała, ale brzmi to groźnie

Tak - jesteś pewna :slight_smile:

eeeee fajnie, pisze juz z kompa kolezanki. wiec w zakladce cmd i cmd napisalo ze nie da sie uruchomic.

Złączono Posta : 08.11.2006 (Sro) 21:01

moze chodzi o to, ze u mnie ten plik rpcc.dll jest w folderze windows a nie np. w temp czy winnt.

Bardzo przepraszam - mój błąd :oops:

Otwórz notatnik i wklej w nim to: