Rozumiem, że otrzymujesz komunikat w stylu “nie mogę połączyć się z siecią”?
Spróbuj połączyć się z AP z innego komputera/systemu, ustawić zabezpieczenia na “brak” i wtedy spróbować.
Wyłącz na wszelki wypadek Zaporę Windows i oprogramowanie antywirusowe (jeśli takie jest w systemie).
Daj znać czy już tego nie próbowałeś i napisz jak dokładnie zachowuje się system w momencie łączenia z siecią (pokazuje jakiś komunikat, łączy ale w ograniczonej funkcjonalności łącza, … ?)
Obstawiałbym tutaj standardowe narzędzie Windows 7, które wykorzystujesz do łączenia się z sieciami bezprzewodowymi.
Zakładam, że nie wpisywałeś wcześniej hasła dla tej sieci i system nie wykorzystuje go w trakcie prób połączenia (wystarczyłaby drobny błąd, literówka w haśle, aby próby nawiązania łączności kończyły się niepowodzeniem)?
Na Twoim miejscu zainstalowałbym na przykład PROSet/Wireless Wi-Fi Connection Utility i sprawdził czy problem wciąż występuje.
-Podczas instalacji, instalator poprosił mnie o wpisanie hasła do sieci. Wpisałem i wyskoczył błąd - nie można połączyć. Próbowałem chyba z 10 razy cały czas wpisując hasło na nowo. Po czym dałem “skip this step” no i bez WiFi działam.
To że to narzędzie jest Intelowskie nie ma nic do rzeczy? Bo ja mam AMD procka :lol:
Nie ma to nic wspólnego z procesorem, ale istotna jest karta bezprzewodowa, której używasz.
Masz rację - przyzwyczaiłem się, że większość osób ma w laptopa karty Intelowskie (np. 4965AGN, WiFI Link 5100, itd.), ale dość często wrzucane są też przez producentów karty Broadcoma, sprzęty na Atherosie, itd… Chodzi mi generalnie o to, żebyś zainstalował narzędzie przeznaczone pod Twoją kartę sieci bezprzewodowej i wypróbował działanie sieci nie korzystając ze standardowego windowsowskiego narzędzia do łączenia z siecią.