Windows 7+livebox - blue screeny

Witam,

Mam problem z Windowsem 7 x64. Mam internet z TP, konkretnie liveboxa. Od czasu przerzucenia się na Sevena mam natarczywie dużo blue screenów. Podejrzewam właśnie, że jest to spowodowane modemem, który jest podłączony do PC, ażeby odbierać te wifi.

Wklejam log z opisem blue screen’a, który dostałem po resecie maszyny:

Podpis problemu:

  Nazwa zdarzenia problemu:	BlueScreen

  Wersja systemu operacyjnego:	6.1.7600.2.0.0.256.1

  Identyfikator ustawień regionalnych:	1045


Dodatkowe informacje o problemie:

  BCCode:	3b

  BCP1:	00000000C0000005

  BCP2:	FFFFF88005A43AE0

  BCP3:	FFFFF88008D97D60

  BCP4:	0000000000000000

  OS Version:	6_1_7600

  Service Pack:	0_0

  Product:	256_1


Pliki pomagające opisać problem:

  C:\Windows\Minidump\111111-15178-01.dmp

  C:\Users\Marcin\AppData\Local\Temp\WER-42744-0.sysdata.xml


Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:

  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415


Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:

  C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

Proszę o jak najszybszą pomoc, gdyż muszę to szybko naprawić.

Zakładam, że LiveBox masz podłączony do komputera za pomocą kabla sieciowego, albo za pomocą dołączonej do zestawu karty sieciowej WiFi podłączonej do portu USB. Skoro Windows sypie Ci niebieskimi ekranami, to jeśli to nie wina sterowników od USB WiFi (tego z zestawu LiveBox), to masz problem z napięciami pamięci, sterownikami do chipsetu, innych urządzeń, bądź też z napięciami samego zasilacza. Nie sugeruj się tym, co podaje Everest. To niestety nie zawsze jest prawdą.Zainstaluj sobie to http://www.microsoft.com/whdc/devtools/debugging/installx86.mspx i dopiero wstaw informację co spowodowało BSOD. Bez dokładniejszych danych możesz sprawdzić dosłownie wszystko zanim znajdziesz przyczynę.

Po zainstalowaniu programu uruchamiamy go (wchodząc w Start > Wszystkie programy > Debugging Tools for Windows > WinDbg), po czym wybieramy File > Open Crash Dump.

Odnajdujemy na dysku pliki minidump. Zwykle zapisywane są są one w folderze systemowym (domyślnie dla XP będzie to C:\Windows i dalej folder minidump). Plik nosi nazwę, składającą się z przedrostka “Mini”, ciągu cyfr i rozszerzenia .dmp. Otwieramy znaleziony plik. Na ewentualny komunikat “Save information for workspace” odpowiadamy “No”.