Witam,
Mam problem z Windowsem 7 x64. Mam internet z TP, konkretnie liveboxa. Od czasu przerzucenia się na Sevena mam natarczywie dużo blue screenów. Podejrzewam właśnie, że jest to spowodowane modemem, który jest podłączony do PC, ażeby odbierać te wifi.
Wklejam log z opisem blue screen’a, który dostałem po resecie maszyny:
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 3b
BCP1: 00000000C0000005
BCP2: FFFFF88005A43AE0
BCP3: FFFFF88008D97D60
BCP4: 0000000000000000
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 256_1
Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\111111-15178-01.dmp
C:\Users\Marcin\AppData\Local\Temp\WER-42744-0.sysdata.xml
Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415
Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt
Proszę o jak najszybszą pomoc, gdyż muszę to szybko naprawić.