Windows 7 na netbookach czy dobrze chodzi?

Tak jak w temacie jak Windows 7 chodzi na neetbookach.Jakie jest obciążenie procesora i ramu :slight_smile:

A skąd my to mamy wiedzieć :smiley:

kolega liczył na kogoś kto nie będzie bezsensu nabijał postów a przypadkiem sam testował na netbooku:P Głosy mówią że Win7 gramotniejszy od xp ogólnie jest, więc pewnie na netbookach też. XP na netbooku msi wind u100 śmiga mi bardzo dobrze, co do 7 nie mam doświadczenia, ale myślę że będzie podobnie :slight_smile: Dla pewności możesz popytać na http://www.msiwindforum.pl albo innym forum dotykającym jakiegoś netbooka. Znazlazłem na szybko:

http://msiwindforum.pl/topic471-windows7-na-u100.html czytam że chodzi przyzwoicie, zapraszam do lektury samodzielnej;) Pozdro$$$$$

Czasem można poszukać samemu:Klik,temat jest troszkę niżej.

Zależy jaki netbook, bo niektóre to już przewyższają mojego laptopa swoimi parametrami a różnią się co najwyżej rozmiarami. Obecnie mój laptop można by nazwać netbookiem :stuck_out_tongue: i w moim przypadku na Intel Celeron M440 1,86GHz i 512MB RAM karta Intela (nie pamiętam modelu) Windows7 chodzi dość sprawnie, zużycie procesora tak na oko ok. 20 - 40% ale najwyżej jak sprawdzę to opiszę dokładnie, zużycie pamięci też duże nie jest a i Aero nawet działa i to całkiem sprawnie, robiłem trochę rzeczy w Gimpie i też nie działało tak źle, co prawda Gimp trochę przymulał i nie chodził tak sprawnie jak na Linuksie ale i tak się da od biedy pracować na takim systemie. Testowane na Windows7 Ultimate Beta i RC1, podejrzewam że uboższe wersje będą chodziły jeszcze lepiej. Jak sobie radzi Windows7 z procesorami ARM i czy je wspiera w ogóle to akurat nie wiem ale z Atomem chyba nie powinno być problemu ale też się nie orintuję.

Pozdrawiam!