glu_ptak
(Glu Ptak)
13 Grudzień 2011 16:44
#1
Witam
Mam problem z routerem TP-LINK TL-WR340G
Komputer (WINDOWS7 HE 64bit) łączy się z routerem, ale nie ma wyjścia na świat.
Na kablu śmiga jak miło, ale WiFi kicha, trzeba się rozłączyć i na nowo połączyć
Inne komputery w domu, XP i Vista na WIFI działają normalnie
Proszę o sprawdzenie logów z OTL:
OTL.txt http://wklej.to/iCY2y
Extras.txt http://wklej.to/VjrWJ
IE otwiera się z: http://vshare.toolbarhome.com/?hp=df
a tego nikt z domowników nieustawiał, jak tego się pozbyć?
Z góry dziękuje za pomoc
Agaton
(Agatonster)
13 Grudzień 2011 17:07
#2
glu_ptak ,
Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.
Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.
Nie widzę tego w raportach OTL Wykonaj pełny skan Malwarebytes http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte … 13117.html Jak program coś wykryje pokaż raport. Jak nic nie wykryje pisz.