Windows 98 Me - Odświeżanie

Witam wszystkich !!

Mam win98me i z niego zrobilem serwer sieciowy specjalnie pod gre Counter Strike.Wiem ze w XP system daje automatycznie 60 Mhz odswiezania i trzeba bylo uzywac np. refreshlocka aby miec np. 85 Mhz.

Nie wiem natomiast jak to wyglada w win98me.Chcialbym ustawic sobie 85 Mhz aby taka wartosc byla w grze.Jestem laikiem w takich tematach i bede wdzieczny za wszelka pomoc :slight_smile:

Monitor – CRT LG Flatron 776 FM

Karta graficzna – Ge-Force 2 MX 400 64 Mb - w jej wlasciwosciach ustawilem 85 Mhz ale nie wiem czy to wystarczy ??

Pozdrawiam wszystkich i przypominam ze jestem zupelnym laikiem :slight_smile:

Jeszcze wszystko zależy od tego,do jakiego odświeżania jest przystosowany monitor

Czestotliwosci to :

60 hz , 70 Hz . 72 Hz , 75 hz , 85 hz

Gram na rozdzielczosci 800x600 i tak w ksiazce od monitora mam przypisane :

VESA 800x600 46.88 kHz 75 hz

Vesa 800x600 53.68 khz 85hz

Monitor jest przystosowany do 85 Hz:

:arrow: http://sklep.avan.pl/add2cart.php?product=290

Można z tego wywnioskować, że w Windowsie ME nie jest konieczne korzystanie z tego programu.

Czyli co ?? wystarczy w karcie grafy w ustawieniach dac np. 75 Hz i tyle bede mial w grze ??

Próbowałeś bezpośrednio w ustawieniach systemowych, a nie tylko w ustawieniach sterownika?

Jeśli nie, to wejdź we właściwości ekranu -> zaawansowane -> karta -> lista wszystkich trybów i ustaw ręcznie - nie bój się, nic nie popsujesz, bo nieobsługiwane tryby pracy nie są wyświetlane (a przynajmniej nie powinny być wyświetlane) :wink:

nv6gu.th.jpg

tak mialem zrobione tylko moje pytanko brzmi czy jak wejde do gry to czy to sie utrzyma czy przstawi jak w XP na 60 hz :slight_smile:

Ale wielkie dzieki :slight_smile:

W Windowsie ME nie powinno się zmienić.

Dokładnie - jak napisali koledzy, w Win98 i w WinMe raczej ta częstotliwość się nie zmienia, jak to ma miejsce w Win2000 i WinXP.

Wielkie dzieki panowie:)

Mysle ze ten topic mozna juz zamknac