Jak w temacie. Zamieszczam screen na którym wszystko widać.
Prosze o pomoc!
Miałem tak samo… kiedy wyłączyłem i włączyłem ponownie komputer wszystko już było OK. Może ty też spróbuj wyłączyc i włączyć ponownie komputer
Dwukrotnie uruchamiałem komputer ponownie i nadal to samo, dodam jeszcze że ognio murek (kerio) go nie blokluje
z tego co pamiętam to trzeba zarejestrować bibliotekę msxml w systemie, spróbuj zrobić pełny update via http://v4.windowsupdate.microsoft.com/pl/default.asp
a poza tym wątek się już przewijał wielokrotnie, → google.com
Jeśli masz na myśli aktualizacje Windows’a to raczej nie. Jak zarejestrować bibliotekę msxml w systemie?
EDIT
Zaaktualizowałem Wingrozę i wszystko śmiga.
Menu START → Uruchom
W polu “Otwórz” wpisz
regsvr32 MSXML3.dll
i kliknij “OK” i ponów kroki i tym razem wpisz
regsvr32 MSXML4.dll
Poźniej spróbuj zaktualizować Defendera…