Windows Defender w Viście Home Premium 32bit Błąd 0x80240029

Problem polega na tym, że jak wchodzę w Defendera i chcę sprawdzić czy są aktualizacje pokazuje mi się błąd 0x80240029 że program nie może sprawdzić aktualizacji definicji. Dodam że ma Vistę legalną. Ma ktoś jeszcze taki problem?

Czy z wcześniejszymi aktualizacjami było wszystko ok?

Program powinien aktualizować się automatycznie, a ostatnia aktualizacja była wydana 01-02-2007 o nr. 1.15.2227.3

Po wydaniu nowszej aktualizacji, (czy jest dostępna można to sprawdzić na stronie Windows Update, przy trybie - aktualizacja Ekspresowa) jeżeli definicje nie zostaną ściągnięte automatycznie, to ściągnij i zainstaluj ręcznie. Nie pamiętam numeru błędu, ale kumplowi taki manewr pomógł, choć myślę, że były to błędy na serwerze Microsoft’u.

P.S. Znajomy i ja mamy systemy Windows XP, a nie Vista, ale myślę, że nie ma to wpływu na aktualizację.

W viście nie ma czegoś takiego jak windows update na stronie internetowej jak w xp (czyli expresowej aktualizacji) Wszystko otwiera się z poziomu windowsa. Aktualizację mam taka jak napisałeś. Ściągnęło mi ją jak pierwszy raz się połączyłem z netem.

No sory, jestem do tyłu :frowning: :oops:

Tak czy owak masz najnowszą wersję definicji. Moje zdanie jest takie, aby cierpliwie poczekać do wydania następnej aktualizacji, skoro najnowsza baza Ci się ściągnęła automatycznie. Jeżeli nie masz gdzie sprawdzić, czy jest wydana, to po ukazaniu się jej, dam Ci znać na PW.

OK. Dzięki

U mnie defender nawet jak nie ma nowych aktualizacji to podaje, że ich nie ma, a nie pokazuje błąd. Przed chwilą pobrał nową aktualizację, gdy kliknąłem obok znaku zapytania - sprawdź aktualizację i wówczas na pasku zadań pokazuje się info.

No już problem rozwiązany. Dzwoniłem do gościa z Microsoftu i kazał mi zrobić coś takiego:

No i pomogło. Ale w międzyczasie dokładnie sprawdził zadając różne pytania np. dotyczące daty systemowej, jakiegoś tam numeru itp. czy mam legalny system 8) Mam nadzieję że komuś kiedyś się to przyda.

http://groups.google.pl/group/alt.pl.co … 47ae06c7e4

Jak już ci powiedziałem na innym forum szkoda że wcześniej mi o tym nie powiedziałeś bo zaoszczędziło by mi to kłopotów i czasu i telefonów :mrgreen: A co to znaczy Microsoft MVP ?

Dzięki!

Mi również pomogło to rozwiązanie a trapiło mnie już 2 dni co też się stało z tym Defenderem… :shock:

http://www.microsoft.com/poland/communi … fault.mspx

Z tego co przeczytałem to jesteś pasjonatem spraw związanych z rejestrem, więc może będziesz w stanie jakoś nam pomóc w tej sprawie?

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic … sc&start=0