frutencja
(Annaslufarska)
#1
Też mam ten problem. Prośba o pomoc.
OTL log: http://www.wklejto.pl/89295
jessica
(jessica)
#2
Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Script wklej to:
Kliknij w Wykonaj Script. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.
Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij Skanuj.
Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.
jessi
frutencja , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku
frutencja
(Annaslufarska)
#4
Log po restarcie: http://www.wklejto.pl/89312
Log po końcowym skanie: http://www.wklejto.pl/89313
Serdecznie dziękuję za pomoc Jessi
@Areh: mam nadzieję, że nazwa postu po poprawie w porządku.
jessica
(jessica)
#5
Sądząc po nowym logu, to powoinno już być OK.
Na wszelki wypadek przeskanuj jeszcze komputer przy pomocy > MBAM http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebytes-AntiMalware,Program,Windows,13117.html
jessi