voxlog
(Pmmx97)
15 Październik 2014 21:01
#1
co robić?
po zainstalowaniu firefoxa wyskakuje mi komunikat:
System windows nie może odnaleźć pliku “C:…\firefox.exe”
Upewnij się, że podana nazwa jest poprawna i spróbuj ponownie.
Upewniłem się, że jest super-poprawna, spróbowałem ponownie i komunikat wyskakuje znowu.
Bawiłem się ADWCleanerem - nie pomógł
- | | - OTL’em i oto raporty:
OTL.txt http://wklej.to/8bClY
Extras.txt http://wklej.to/m2sMV
Co z nimi zrobić dalej?
Co zrobić, żeby Firefox działał ?
Pomocy
Atis
(Atis)
15 Październik 2014 21:05
#2
W tym dziale wymagane są inne logi i jest przypięty temat informujący o tym.
http://forum.dobreprogramy.pl/nowy-log-obowiązkowy-farbar-recovery-scan-tool-t478727/
Plik firefox.exe i chrome.exe został zablokowany przez AVG PC TuneUp 2014.
Jeśli faktycznie tak jest (choć nie ma w PCT żadnego komponentu, który byłby w stanie wyłączyć całkowicie przeglądarki) to zmiany wprowadzone przez PCT można cofnąć w programie wybierając Rescue Center.
Atis
(Atis)
16 Październik 2014 08:20
#4
W logu widać w jaki sposób został zablokowany proces firefox i chrome: