Wirus blokuje dostęp do internetu

Witam forumowiczów,

dostawca internetu TP neostrada, opcja do 20 Mb, komputery w sieci połączone za pomocą livebox’a tp.

Otóż od pewnego czasu mam problem z dostępem do internetu na jednym z komputerów w sieci. Laptop ten widzi sieć (czyli to nie wi-fi) ale nie daje rady sie z nią połączyć protokoły TCP/IP poustawiane jako automatyczne choć próbowałem też z ręcznym przydzielaniem IP, maski podsieci, bramki domyślnej i DNS’a a także restartowałem router’a i od nowa wpisywałem klucz sieciowy, wszystko tak jak to sie zazwyczaj próbuje jak sieć padnie. Pozostałe dwa lapsy nie mają problemów z netem (czyli to nie wina router’a). Próbowałem połączyć sie też u kumpla z jego siecią ale też nie dało rady, wczesniej takich problemów nie miałem. Komputer skanowałem AVG oraz paroma innymi ale po usunięciu wskazanych plików i tak nic to nie dało. Próbowalem rownież z konsolą odzyskiwania i komendą chkdsk /r ,też nic . . . Proszę pomóżcie

Dodane 15.01.2013 (Wt) 10:37

aha czyli format :o

Przeskanuj system programem Malwarebytes Anti-Malware oraz Dr.WEB CureIt!

Następnie zaktualizuj sterowniki do swojej karty sieciowej.

Dzieki za zainteresowanie, mecze sie juz z tym ze trzeci dzien, no i watek uwazam za zamkniety gdyz zaczolem juz formatowac.