Witam forumowiczów,
dostawca internetu TP neostrada, opcja do 20 Mb, komputery w sieci połączone za pomocą livebox’a tp.
Otóż od pewnego czasu mam problem z dostępem do internetu na jednym z komputerów w sieci. Laptop ten widzi sieć (czyli to nie wi-fi) ale nie daje rady sie z nią połączyć protokoły TCP/IP poustawiane jako automatyczne choć próbowałem też z ręcznym przydzielaniem IP, maski podsieci, bramki domyślnej i DNS’a a także restartowałem router’a i od nowa wpisywałem klucz sieciowy, wszystko tak jak to sie zazwyczaj próbuje jak sieć padnie. Pozostałe dwa lapsy nie mają problemów z netem (czyli to nie wina router’a). Próbowałem połączyć sie też u kumpla z jego siecią ale też nie dało rady, wczesniej takich problemów nie miałem. Komputer skanowałem AVG oraz paroma innymi ale po usunięciu wskazanych plików i tak nic to nie dało. Próbowalem rownież z konsolą odzyskiwania i komendą chkdsk /r ,też nic . . . Proszę pomóżcie
– Dodane 15.01.2013 (Wt) 10:37 –
aha czyli format :o