dawid9406
(Dawid 1128)
#1
Witam!
Jestem tu nowy, chciałem prosić o pomoc, z dziadostwem brontok.a
oto moje logi
http://wklej.org/id/1017030/
http://wklej.org/id/1017033/
Atis
(Atis)
#2
Odinstaluj Delta Chrome Toolbar i BrowserProtect.
Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:
Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.
Pokaż raport z usuwania i nowy log Skanuj.
dawid9406
(Dawid 1128)
#3
Atis
(Atis)
#4
Nic nie zostało usunięte, a poza tym miałeś pokazać raport z usuwania.
Wykonaj skrypt w trybie awaryjnym.
Po uruchomieniu komputera naciskaj klawisz F8 i wybierz tryb awaryjny.
http://support2.kaspersky.com/pl//493#q1
dawid9406
(Dawid 1128)
#5
wykonałem skrypt w trybie awaryjnym i odrazu reset sie zrobil , nie wyskoczyl zaden raport z usuwania.
otl
http://wklej.org/id/1017128
extras
http://wklej.org/id/1017131
Atis
(Atis)
#6
Pobierz i uruchom The Avenger
Do okna programu wklej:
Kliknij w Execute i zatwierdź restart.
Pokaż raport z usuwania i nowy log z OTL.
dawid9406
(Dawid 1128)
#7
Atis
(Atis)
#8
Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:
Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.
Pokaż raport z usuwania i nowy log Skanuj.
dawid9406
(Dawid 1128)
#9
zawiesza sie na :
O3 - HKLM…\Toolbar: (Delta Toolbar) - {82E1477C-B154-48D3-9891-33D83C26BCD3} - C:\Program Files\Delta\delta\1.8.10.0\deltaTlbr.dll (Delta-sea
Atis
(Atis)
#10
Przecież miałeś odinstalować Delta Toolbar.
Pobierz AdwCleaner
Zamknij przeglądarkę internetową.
Uruchom AdwCleaner i kliknij Usuń.
dawid9406
(Dawid 1128)
#11
usunałem pliki tym programem ale dalej nie moghe wykonac tego skryptu
Atis
(Atis)
#12
Usuń ze skryptu:
Jeżeli nadal będzie problem to spróbuj w trybie awaryjnym.
dawid9406
(Dawid 1128)
#13
Atis
(Atis)
#14
Wklej i kliknij Wykonaj skrypt:
Odinstaluj Java 6 Update 20, Java 7 Update 17, Adobe Shockwave Player 12.0.
Zainstaluj Java 7 Update 21 i Adobe Shockwave Player
Uruchom OTL i kliknij Sprzątanie.
Wyłącz i ponownie włącz przywracanie systemu:
http://support.microsoft.com/kb/310405/pl
Uruchom SecurityCheck i aktualizuj programy oznaczone jako Out of date
Wykonaj Pełne skanowanie za pomocą Malwarebytes Anti-Malware
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware PRO.
http://wstaw.org/m/2012/12/29/2012-12-29_005346.png
dawid9406
(Dawid 1128)
#15
wykonałem powyzsze czynnosci
po skanowaniu wyskoczylo mi ok 300 zagrozen
http://wklej.org/id/1017262/
Atis
(Atis)
#16
Czy w ogóle wykonałeś wszystkie zalecenia?
System Volume Information miałeś wyczyścić przez wyłączenie i ponowne włączenie przywracania systemu na wszystkich dyskach.
http://support.microsoft.com/kb/310405/pl
Zresztą nie ma sensu włączać przywracania dla dysku innego niż systemowy.
Kliknij Usuń zaznaczone i w razie potrzeby wyraź zgodę na restart.
dawid9406
(Dawid 1128)
#17
tak wykonalem wszystkie zalecenia , wyłaczalem i właczałem przywracanie systemu
Atis
(Atis)
#18
To wyłącz jeszcze raz i później włącz tylko dla dysku systemowego.
Atis
(Atis)
#20
W takim razie to wszystko.