Wirus w pamieci! Pomocy co mam zrobic?

Witam!

Na poczatku chce zaznaczyc ze jestem troche zielony w tych sprawach.

Avast wykryl mi w pamieci wirusy, wlasciwie to jest cos na kazdej z 3 partycji. Zgodnie z zaleceniami avasta dalem je do kwarantanny i niby jest wszystko OK.

Ale czy mozna to jakos usunac???

Narazie zrobilem cos takiego:

Log HijackThis: http://wklej.org/id/6fd7414505

Prosze pomozcie

MS

avastem to nic nie zrobisz…nie rozumiem ludzi którzy go chwalą i namawiają tym do używania tego chłamu. spróbuj użyć np. eset smart security - masz na tej stronce trialową wersję tej aplikacji - ostatnio wyczyściłem tym kompa mojej dziewczynie. jak ci się uda i chcesz korzystać z darmowych zabezpieczeń to ściągnij sobie avira antyvir lub avg , do tego firewalla np comodo, spyboot’a a czasem przeskanuj kompa ad aware personal.

Prawoklik na Mój Komputer>>>>Właściwości>>Przywracanie systemu>> wyłącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.

Daj log z ComboFix

Dlaczego twierdzisz,że avastem nic nie zrobi.Jak pisze,przeniósł do kwarantanny,a z kwarantanny można usunąć.To samo inni mogą powiedzieć o tych programach,które reklamujesz,chłam.

usuwanie wirusa po przez przywracanie systemu? mz wątpliwe…no chyba że to by nie był wirus…tak czy inaczej avasta odradzam.

W dniu 21.05.2008 , o godzinie 11:57 został dopisany post przez pablo194

miklas- kompy to moja praca…ilekroć klient lub znajomy przychodzi z walnientym systemem to był na nim avast…to 95% przypadków. nie twierdz, są ludzie którzy go chwalą ale często nadchodzi dzień że avast im coś przepuszcza i rozwala system.

nie promuje jakiegoś konkretnego programu bo sam używam innego antyvira niż te które wymieniłem ale jak używałem tych to nie miałem takich problemów z jakimi spotykają się użytkownicy avasta których znam. to poprostu rada jest.